cast
مرجان هرندی

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت upwork + نحوه ثبت نام در سایت upwork

مرجان هرندی
30 اردیبهشت 1402
1854
18
متن مقاله

کسب درآمد دلاری از سایت upwork

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد اینترنتی و فریلنسری هستید حتما مقاله‌های مختلفی در حوزه کسب درآمد اینترنتی در وب سایت‌های مختلف مطالعه کرده‌اید. همانطور که میدانید یکی از روش‌های نوین برای کسب درآمد اینترنتی، کار به عنوان فریلنسر است. امروزه با استقبال مردم از سیستم کاری فریلنسینگ پلتفرم‌های مختلفی برای کاریابی و استخدام افرادی که مسلط به مهارت‌های دورکاری هستند ایجاد شده و امکان کسب درآمد ارزی و کار برای کارفرمایان خارجی را برای این افراد فراهم نموده تا بتوانند با ساخت رزومه مناسب از طریق سایت‌ها و پلتفرم‌های کاریابی شروع به کار کنند و درآمد دلاری کسب نمایند. در مقالات قبلی چندین سایت و پلتفرم محبوب مانند ArtStation ،Turbosquid ،envato ،fiverr برای کارهای فریلنسری جهت کسب درآمد دلاری معرفی کردیم. یکی دیگر از سایت‌های کسب درآمد دلاری برای فریلنسر‌ها سایت Upwork است که معروف ترین سایت فریلنسری در اینترنت بوده که می‌توانید به راحتی با استفاده از این بستر، شغل مورد نظر خود را پیداکرده و کسب درآمد کنید. همراه ما باشید تا نحوه کسب درآمد دلاری از سایت upwork آشنا شوید. اگر میخواهیم با کسب درآمد فریلنسری بیشتر آشنا شوید به سایت آپادمی مراجعه نمایید و پکیج آموزش فریلنسینگ را تهیه کنید.

کسب درآمد دلاری از سایت upwork

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

معرفی سایت upwork

سایت Upwork یک بازار آنلاین برای کارفرمایان و فریلنسرها است که در آن می‌توانند با همکاری در پروژه‌های مختلف، کسب و کار خود را گسترش دهند. در این سایت، کارفرمایان می‌توانند پروژه‌های خود را ثبت کرده و به دنبال فریلنسرهایی با تخصص‌های متنوع برای انجام آن‌ها باشند. همچنین، فریلنسرها می‌توانند با ثبت نام در سایت، خدمات خود را به کارفرمایان معرفی کرده و پروژه‌هایی را که با توانایی خود مطابقت دارد، انتخاب کنند. Upwork دارای یک سیستم امتیازدهی برای فریلنسرها و کارفرمایان است که به آنها کمک می‌کند تا بهترین همکاران خود را انتخاب کنند. همچنین، این سایت دارای ابزارهایی مانند چت آنلاین، کنفرانس تصویری و پرداخت آنلاین است که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی با هم در ارتباط باشند و پروژه‌های خود را انجام دهند. Upwork یکی از محبوب‌ترین سایت‌های برای فریلنسرها و کارفرمایان در سراسر جهان است و در حوزه‌های مختلفی از جمله برنامه‌نویسی، طراحی وب، بازاریابی دیجیتال و ترجمه مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به شما خواهیم آموخت که چطوری از وب‌سایت Upwork درآمد دلاری کسب کنید.

معرفی سایت upwork

مقاله پیشنهادی: معرفی 30 وب سایت مخصوص فریلنسرها

ثبت نام در سایت Upwork

برای ثبت نام در سایت Upwork، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱. ابتدا وارد سایت Upwork شوید و به آدرس www.upwork.com مراجعه کنید.
۲. از منوی بالا گزینه Sign Up را انتخاب کنید.

ثبت نام در سایت  Upwork

3. پس از ورود به سایت، باید نقش خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید به عنوان کارفرما یا فریلنسر ثبت نام کنید.
4. پس از انتخاب نقش، باید فرم ثبت نام را پر کنید. در این فرم باید اطلاعات شخصی خود را شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور وارد کنید.

ثبت نام در سایت  Upwork

5. پس از پر کردن فرم ثبت نام، باید پروفایل خود را تکمیل کنید. در این مرحله باید اطلاعات جامعی در مورد تخصص، تجربه، قیمت و نمونه کارهای خود را وارد کنید. همچنین، باید مهارت‌های خود را در بخش‌های مختلف مانند زبان‌ها، نرم‌افزارها و تکنولوژی‌ها و... مشخص کنید.
6. بعد از تکمیل پروفایل، باید هویت خود را تأیید کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهید، مانند شناسنامه، گواهی تولد و یا گواهی ملی.
7. با تأیید هویت، می‌توانید در سایت Upwork شروع به کار کنید. برای این کار، باید به پروژه‌هایی که با تخصص و تجربه شما مطابقت دارد، مراجعه کرده و با کارفرماها در ارتباط باشید. همچنین، شما می‌توانید با ارائه پیشنهاد برای پروژه‌هایی که به آنها علاقه مند هستید، به کارفرماها پیشنهاد خود را بدهید. در نهایت، برای موفقیت در Upwork باید به دنبال حفظ رضایت کارفرماهای خود باشید و با ارائه خدمات با کیفیت ، روابط قوی با آنها برقرار کنید.
شاید برای شما سوال باشد که آیا ایرانیان می‌توانند از Upwork استفاده کنند؟ استفاده از این سیستم در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است، بنابراین برای اینکه بتوانید از این سیستم در ایران استفاده کنید نیاز به برنامه تغییر آیپی خواهید داشت. همچنین  برای نقد کردن درآمد ارزیتان از شرکت های واسطه یا حساب های فعال در سیستم های پرداخت الکترونیکی مانند پی پل نیز میتوانید استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از سایت envato

هزینه ثبت نام در سایت Upwork

استفاده از سایت Upwork برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری رایگان است. با ایجاد حساب کاربری در این سایت، شما می‌توانید به عنوان فریلنسر یا کارفرما در پروژه‌های مختلف شرکت کنید و درآمد خود را افزایش دهید و به صورت دلاری کسب درآمد کنید. با این حال، Upwork برای استفاده از برخی از خدمات خود، مانند ارسال پیشنهاد برای پروژه‌ها، شما را به پرداخت هزینه می‌طلبد. برای مثال، شما باید برای خرید "Connects" که به عنوان واحدی برای ارسال پیشنهاد برای پروژه‌هایی که به آنها علاقه‌مند هستید، استفاده می‌شود،هزینه پرداخت کنید. Connect ها به صورت پکیج‌های مختلفی به فروش می‌رسند و قیمت‌های آنها بسته به تعداد Connect ها و پکیجی که از آن استفاده می‌کنید، متفاوت است. به طور کلی، استفاده از Upwork برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری رایگان است، اما برای برخی از خدمات این سایت، مانند ارسال پیشنهاد برای پروژه‌ها، هزینه‌ای در پی دارد. همچنین، Upwork از کارفرماها و فریلنسرها کارمزد دریافت می‌کند. پس از اینکه پروژه‌ای با موفقیت به پایان برسد، Upwork به عنوان کارفرما و فریلنسر، درصدی از مبلغ پرداختی را به عنوان کارمزد خود دریافت می‌کند. این کارمزد برای کارفرماها ۳٪ تا ۵٪ و برای فریلنسرها ۵٪ تا ۲۰٪ از مبلغ پروژه است که با افزایش صورتحساب مادام العمر با مشتری، درصد کارمزد نیز کاهش می‌یابد.

هزینه ثبت نام در سایت Upwork

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از سایت 3dsky 

نکاتی مهم در کسب در آمد دلاری از سایت Upwork

برای کسب درآمد در سایت Upwork، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
•    پیدا کردن پروژه‌های مناسب: برای کسب درآمد در Upwork، باید به دنبال پروژه‌هایی با تخصص‌ها و تجربه‌های مورد نیاز خود باشید. با استفاده از ابزارهای جستجویی Upwork، می‌توانید به سادگی پروژه‌هایی را پیدا کنید که با تخصص‌های شما مطابقت دارد. برای کسب درآمد در Upwork، باید به پروژه‌هایی که به آنها علاقه‌مند هستید، پیشنهاد بدهید. این پیشنهاد باید شامل موضوع، مدت زمان، قیمت و توضیحاتی درباره نحوه انجام پروژه باشد.
•    ارتقای پروفایل: برای کسب درآمد در Upwork، باید به بهبود پروفایل خود بپردازید. باید اطلاعات جامعی در مورد تخصص، تجربه، قیمت و نمونه کارهای خود را در پروفایل خود قرار دهید. همچنین، باید مهارت‌های خود را در بخش‌های مختلف مانند زبان‌ها، نرم‌افزارها و تکنولوژی‌ها و... به روز رسانی کنید.
•    ارائه خدمات اضافی: برای کسب درآمد بیشتر در Upwork، می‌توانید خدمات اضافی ارائه دهید. این خدمات می‌تواند شامل ارائه مشاوره، آموزش، پشتیبانی و... باشد. همچنین، می‌توانید محصولات و خدمات خود را در بخش فروشگاه Upwork عرضه کنید و به این شیوه درآمد کسب کنید.
•    ارائه برترین نمونه کارها: تعدادی از بهترین آثار خود را برای نمایش در بخش نمونه کارها قرار دهیدتامهارت‌ها و تخصص شما را به خوبی نمایش دهد. همچنین از پروژه‌های متنوع در مجموعه خود استفاده کنید تا طیف وسیعی از مهارت‌ها و تجربیاتتان را نشان دهید. این بخش می‌تواند شامل پروژه‌هایی باشد که انواع مختلفی از کارها را به نمایش می‌گذارند، مانند طراحی وب سایت، طراحی گرافیک، کپی رایتینگ یا برنامه نویسی انجام طیف بیش‌تری از کارها باعث افزایش کسب درآمد از Upwork  می‌شود.
•    تصاویر با کیفیت: از تصاویر با کیفیت استفاده کنید تا کار شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.
•    توضیح در مورد پروژها: برای هر پروژه‌ای که به نمایش می‌گذارید، زمینه‌ای را برای کمک به مشتریان بالقوه برای درک اهداف، چالش‌ها و نتایج پروژه فراهم کنید. نقش خود را در پروژه و اینکه چگونه در موفقیت آن نقش داشته‌اید توضیح دهید.

نکاتی مهم در کسب در آمد دلاری از سایت Upwork

مقاله پیشنهادی: درآمد دلاری در سایت fiverr

 

دریافت درآمد و نقد کردن درآمد ارزی از سایت Upwork

حقوق و دستمزد شما در این سایت به صورت ساعتی یا ثابت محاسبه خواهد شد. اگر به صورت ساعتی دستمزد خود را دریافت می‌کنید باید بدانید که حقوق شما از دوشنبه تا یکشنبه محاسبه می‌شود و شما موظف هستید که ساعت شروع و پایان کار خود را وارد دفترچه کار آپورک نمایید. پس از به پایان رسیدن دوره کاری شما یعنی از شروع روز دوشنبه تا پایان یکشنبه شما پنج روز وقت دارید که به حقوق و دستمزد محاسبه شده خود اعتراض و اعلام اختلاف کنید.در غیر این صورت بعد از پنج روز این مبلغ وارد حساب Upwork خواهد شد، پس از چند روز کاری شما قادر به برداشت این مبلغ از حساب Upwork خواهید بود. برای برداشت این مبلغ شما می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با نوین پرداخت درآمد ارزی خود را با استفاده از پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت، پرفکت مانی، وب مانی یا ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

دریافت درآمد و نقد کردن درآمد ارزی از سایت Upwork

مقاله پیشنهادی: سایت آرت استیشن

امیدوارم از این مقالع لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت ایلاستریتور 2
کارت تری دی مکس
فتوشاپ2

مقالات مشابه

کسب و کار
در این عصر که به نظر می رسد تقریبا همه یک کارآفرین هستند، برای صاحبان...
فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
فریلنسینگ
شناخت سایت های تخصصی فریلنسری یکی از موارد بسیار مهم در کسب درآمد دلار...
فریلنسینگ
امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت، دورکاری و مشاغل آنلاین رواج زیادی پ...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

زینب مهاجر Guest User
29 فروردین 1403 - ساعت 14:59
پاسخ

مشاغل موجود در upwork شامل چه چیز هایی میشه ؟

فرید یوسفی Guest User
02 آبان 1402 - ساعت 15:41
پاسخ

با استفاده از Upwork از طریق چه شغل‌هایی می‌توانیم در این سایت کسب درامد کنیم ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
با استفاده از Upwork، می‌تونید در چندین حوزه مختلف مانند طراحی گرافیک، تدوین و ویرایش ویدئو، طراحی لوگو، نوشتن محتوا، توسعه وب، بازاریابی دیجیتال، مشاوره مدیریت و ترجمه درآمد کنید.

عالی کیانی Guest User
09 مهر 1402 - ساعت 15:56
پاسخ

ممنون از توضیحات خوبتون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

خواهش میکنم، موفق باشید.

شکیبا عباسی Guest User
01 مهر 1402 - ساعت 17:24
پاسخ

چطوری درآمد خودمونو از Upwork دریافت کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای برداشت درآمد می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با نوین پرداخت، درآمد ارزی خود را با استفاده از پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت، پرفکت مانی، وب مانی یا ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

کیانوش کافی Guest User
09 شهریور 1402 - ساعت 16:46
پاسخ

عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

هادی مولایی Guest User
15 مرداد 1402 - ساعت 13:23
پاسخ

سایت خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

Meysam Guest User
13 مرداد 1402 - ساعت 19:58
پاسخ

سلام من موقع ثبت نام زمانی ک میخوام قیمت هر ساعت رو وارد کنم نمیشه هرچی میزنم باز برمیگرده و صفر میشه چیکار کنم لطفا جواب بدید

مهربانو اشراقی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 14:28
پاسخ

در حال حاضر درآمد دلاری از سایت‌های خارجی به یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در اینترنت تبدیل شده شناخت این سایت ها خیلی میتونه در این زمینه به افرادی که میخوان به صورت فریلنسری کار کنند کمک کنه، ممنون از معرفی این سایت و اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار میدید.

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده، موفق باشید.

ستاره نوری Guest User
11 تیر 1402 - ساعت 15:47
پاسخ

میشه لطفا بهترین سایتهای درامد دلاری رو هم معرفی کنید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
در مقاله معرفی 30 وب سایت مخصوص فریلنسرها بهترین سایت های فریلنسری رو معرفی کردیم میتونید از بخش مقالات آموزشی این مقاله رو مطالعه کنید.

آیدا کرمی Guest User
27 خرداد 1402 - ساعت 16:19
پاسخ

مترجمین هم میتونن برای کسب درآمد دلاری با ترجمه از طریق این سایت کسب درآمد کنند؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله، مترجمان می‌تونند از طریق سایت Upwork برای کسب درآمد دلاری از ترجمه استفاده کنند.