cast
مرجان هرندی

آموزش درآمد دلاری در سایت محبوب فایور (fiverr)

مرجان هرندی
23 اردیبهشت 1402
1494
12
متن مقاله

آموزش درآمد دلاری در سایت fiverr

کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری، یکی از راه‌های محبوب کسب درآمد در دنیای دیجیتال و اینترنت محسوب می شود که امروزه با گسترش سیستم کاری فریلنسینگ یا آزادکاری بسیاری از افراد به صورت مستقل و بدون تعلق به یک شرکت یا سازمان مشخص در حوزه های تخصصی مختلف تنها با داشتن یک لپ تاپ و اینترنت با کارفرماها یا شرکت‌های سراسر دنیا به صورت پروژه‌ای و فریلنسری همکاری و به صورت دلاری کسب درآمد می‌کنند. شاید برای شما سوال باشد که چگونه و از چه طریقی می‌توان به صورت فریلنسری کسب در آمد دلاری داشته باشید؟ برای کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری، شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌هایی مانند Fiverr، Upwork،Freelancer ، و... خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. سایت fiverr یکی از محبوب‌ترین و البته شاخص‌ترین پلتفرم‌هایی بین‌المللی در زمینه فریلنسینگ و کسب درآمد دلاری است که  خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. اگر دوست دارید بدانید نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با کسب درآمد دلاری در سایت فایور (fiverr) بیشتر آشنا شوید. اگر میخواهید به صورت فریلنسینگ یا آزادکاری کسب درآمد ارزی داشته باشید میتوانید با تهیه پکیج آموزش فریلنسینگ و کسب درآمد بین المللی با اصول کسب کار فریلنسری بیشتر آشنا شوید.

آموزش درآمد دلاری در سایت fiverr

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

معرفی سایت Fiverr برای کسب درآمد دلاری

سایت Fiverr را میتوان یکی از مطرح ترین سایت‌ها در حوزه فریلنسری کارهای طراحی، گرافیک، صدا، موزیک، انیمیشن و... نامید. این سایت در سال 2010 تاسیس شده تا افراد فریلنسر بتوانند آزادانه خدمات دیجیتالی خود را تبلیغ کنند. درFiverr  بیش از سه میلیون فعالیت مختلف قرار داده شده است که فریلنسرها می‌توانند خدمات و تخصص‌های خود را تعریف کرده و برای آن هم قیمتی تعیین کنند. سپس کارفرمایان می‌توانند با بررسی رزومه آنها و البته متناسب با نیاز و قیمت ارائه شده، فریلنسری را برای انجام سفارش خود انتخاب کنند. پس از انجام سفارش توسط فریلنسر، بخشی از هزینه به‌عنوان کارمزد پرداخت شده و مابقی از طریق روش‌های مختلفی به‌حساب فریلنسر واریز می‌شود. نکته قابل توجه در رابطه با این وب‌سایت، ارزش خدمات تعریف شده در آن است. در ابتدا راه‌اندازی، اغلب خدمات قیمتی معادل ۵ دلار داشتند. به همین جهت بود که نام آن را فایور (فایو ۵) گذاشتند. اما بعدها ارزش سفارش‌ها تغییر کرد و غالباً ارقام بیشتری برای آن تعیین شد. این فاکتور به نوبه خود محبوبیت پلتفرم موردنظر را در میان فریلنسرها افزایش داد و سبب شد تا طیف بسیار زیادی از آنها به این بستر هجوم بیاورند.

معرفی سایت Fiverr برای کسب درآمد دلاری

محبوب‌ترین حوزه‌های کسب درآمد از فایور

Fiverr یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا خدمات خود را در حوزه‌های مختلفی ارائه دهند و درآمد دلاری کسب کنند. در بخش به معرفی 5 شغل پر درآمد سایت فایور خواهیم پرداخت.
•    طراحی وب‌سایت: طراحی وب‌سایت یکی از محبوب‌ترین حوزه‌های کسب درآمد از فایور است. در این حوزه، شما می‌توانید خدمات طراحی وب‌سایت، بهینه‌سازی سئو و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین را ارائه دهید.
•    ترجمه: ترجمه نیز یکی از حوزه‌های پرطرفدار در فایور است. شما می‌توانید خدمات ترجمه متون عمومی و تخصصی را به مشتریان ارائه دهید.
•    طراحی گرافیک: در حوزه طراحی گرافیک، شما می‌توانید خدماتی  همچون طراحی لوگو، کارت ویزیت، بروشور، پوستر و... را به مشتریان ارائه دهید.
•    بازاریابی: در حوزه بازاریابی، شما می‌توانید خدمات تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی سئو، تحلیل رقبا و... را به مشتریان ارائه دهید.
•    تولید محتوا: در حوزه تولید محتوا، شما می‌توانید خدمات نوشتن مقاله، تهیه ویدئو، طراحی اینفوگرافیک و... را به مشتریان ارائه دهید.
•    برنامه‌نویسی: در حوزه برنامه‌نویسی، شما می‌توانید خدمات توسعه وب و نرم‌افزار، توسعه اپلیکیشن و... را به مشتریان ارائه دهید.

مقاله پیشنهادی: معرفی 30 وب سایت مخصوص فریلنسرها

نحوه ثبت‌نام در سایت fiverr   

این روزها بخش قابل توجهی از متخصصان در حوزه های مختلف به‌خوبی بااهمیت درآمد دلاری آشنا شده‌اند. اغلب آن‌ها نیز fiverr را برای فعالیت انتخاب کرده‌اند. به عبارتی آنها به دنبال کسب درآمد دلاری از فایور هستند. قبل از ثبت نام در سایت فایور به یاد داشته باشید که تمام کاربران این پلتفرم در دو گروه seller و buyer جای می‌گیرند  sellerبه فریلنسرهایی گفته می‌شود که خدمات خود را عرضه می‌کنند و buyer هم به کارفرماهایی گفته می‌شود که این خدمات را از فریلنسرها خریداری می‌کنند. پس از درک این موضوع، برای ارائه خدمات و کسب درآند از طریق این سایت ثب نام کنید. ثبت نام در سایت Fiverr بسیار ساده است. مراحل ثبت نام در سایت Fiverr به شرح زیر است:
1. برای ثبت نام ابتدا به وبسایت Fiverr به آدرس https://www.fiverr.com/ مراجعه کنید.

سایت فایور Fiverr

2. برای ثبت نام، روی دکمه "Join" در بالای صفحه کلیک کنید. سپس می توانید با استفاده از حساب Google، Facebook یا با آدرس ایمیل خود، ثبت نام کنید.
3. پس از ثبت نام، شما به پنل کاربری خود هدایت می‌شوید. در این بخش، باید اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید، از جمله تصویر پروفایل، نام و نام خانوادگی، تخصص و مهارت‌های خود و سایر اطلاعات درخواستی.

نحوه ثبت‌نام در سایت fiverr

4. برای تأیید حساب کاربری خود، باید از طریق ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده‌اید، لینک تأیید را فعال کنید.
5. پس از تأیید حساب کاربری، شما به آموزش‌های آنلاین سایت Fiverr هدایت می‌شوید که شامل مباحثی مانند نحوه استفاده از سایت و روش‌های کسب درآمد است.
6. با تکمیل پروفایل و آشنایی با آموزش‌های سایت Fiverr، می‌توانید شروع به ارائه خدمات خود و کسب درآمد کنید.
توجه نمایید تا این مرحله، صرفا اکانت ایجاد شده است و در ادامه اگر به عنوان فریلنسر می خواهید فروشنده محصول باشید، بایستی از طریق ایجاد آگهی فایور Become a Seller اقدام کرده و شروع به کسب درآمد دلاری کنید، و یا اگر به عنوان خریدار می خواهید محصولی را سفارش دهید، باید از طریق خرید و ثبت سفارش از fiverr اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در وبسایت فایور اگر با عنوان فریلنسر یا سفارش گیرنده می خواهید فعالیت کنید، برای استفاده از خدمات وبسایت بایستی اطلاعات تکمیلی، اتصال سایر اکانت ها مثل؛ حساب گوگل، فیسبوک، توییتر و ... و احراز هویت از طریق شماره تلفن موبایل خارج از ایران را انجام دهید و درآمد ارزی خود را از طریق پی پال نقد کنید و اگر روی سایت Fiverr می خواهید به عنوان خریدار یا سفارش دهنده فعالیت کنید، بایستی بعد از ایجاد اکانت محصول یا خدمت مورد نظر را انتخاب کرده و هزینه آن را از طریق پرداخت هزینه سفارش یا اکانت پیپال PayPal یا درگاه های ویزا کارت و مستر کارت پرداخت نمایید.

نکات مهم در ثبت‌نام در سایت fiverr

بسیاری از کاربران ما در حوزه های مختلف با آموزش پکیج فریلنسینگ از سایت های فریلنسری کسب درآمد می‌کنند. شما هم میتوانید با تهیه پکیج های آموزشی در حوزه معماری، گرافیک، عمران و.. از این نرم افزارها از طریق سایت های فریلنسری کسب درآمد کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت ایلاستریتور 2
فتوشاپ2
کارت تری دی مکس

مقالات مشابه

فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
فریلنسینگ
شناخت سایت های تخصصی فریلنسری یکی از موارد بسیار مهم در کسب درآمد دلار...
فریلنسینگ
Behance یک سایت و بستری برای نمایش و اشتراک گذاری نمونه کارهای طراحان...
فریلنسینگ
امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت، دورکاری و مشاغل آنلاین رواج زیادی پ...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

شهاب اسدی Guest User
17 دی 1402 - ساعت 14:25
پاسخ

بسیار عالی، سایت خوبی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

Manochehr Guest User
06 دی 1402 - ساعت 18:57
پاسخ

بسیار خدب بود خوشحال میشوم انوزش های لازم را در اینجا یاد بگیرم

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید بوده برای آموزش های بیشتر میتونید به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید.

کیانوش لطفی Guest User
02 آبان 1402 - ساعت 15:44
پاسخ

سایت خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

امیر رستم زاده Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 14:46
پاسخ

برداشت پول از فایور به صورت هست میشه لطفا در مورد نقد کردن درآمد هم توضیح بدید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای دریافت درآمد حاصل از سایت فایور می‌توانید از طریق پی پال درآمد خود را دریافت کنید و سپس از طریق ایرانیکارت اقدام به نقد کردن درآمد خود کنید.

ساناز پناهی Guest User
27 خرداد 1402 - ساعت 16:31
پاسخ

توضیحات مفیدی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

هادی کریمی Guest User
11 خرداد 1402 - ساعت 14:30
پاسخ

وقت بخیر
برای ثبت نام در Fiverr هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ثبت نام در Fiverr رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید اما برای ارائه خدمات در Fiverr به عنوان فروشنده برای هر سفارش که انجام می‌دهید، کارمزدی به Fiverr باید پرداخت کنید.