cast
مرجان هرندی

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت envato + نحوه ثبت نام در سایت envato

مرجان هرندی
25 اردیبهشت 1402
760
6
متن مقاله

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت envato

با توجه به نوسانات قیمت دلار، امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند تا بتوانید در آمد خود را به دلار کسب کنند تا مسیر شغلی و آینده شغلی بهتری داشته باشند. ممکن است برای شما سوال باشد که چگونه میتوان به صورت دلاری کسب درآمد کرد؟ شاید کسب درآمد دلاری کمی دشوار به نظر برسد اما با پیشرفت و گسترش سیستم کاری فریلنسینگ یا آزادکاری باعث شده بسیاری از افراد برای کسب درآمد ارزی به شغل‌های آنلاین و فرصت‌های کاری اینترنتی روی بیاورند. همانطور که در مقالات قبلی در مورد سایت‌های کسب کار آنلاین و درآمد دلاری صحبت کردیم، امروزه سایت‌های بسیار زیادی در حوزه های مختلف برای افراد علاقه مند به کسب کارهای فریلنسری وجود دارد که میتوانند با افزایش مهارت‌های خود در حوزه‌های تخصصی کسب درآمد دلاری داشته باشید. یکی از این سایت‌ها انواتوا (envato) است که یک بازار دیجیتالی مشهور برای افراد خلاق در حوزه‌ محصولات دیجیتالی است که میتوانند از طریق این سایت محصولات خود را در این مارکت به فروش برسانند و به درآمدزایی دلاری برسند. در ادامه به آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Envato خواهیم پرداخت و شما را با این سایت بیشترآشنا خواهیم کرد. اگر شما نیز از علاقه مندان به کسب و کار فریلنسری هستنید، همین حالا وارد سایت آپادمی شوید و پکیج آموزش فریلنسینگ را تهیه کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت envato

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

معرفی سایت Envato

سایت envato یک سایت آنلاین بزرگ و موفق برای انواع فروشندگان محصولات و خدمات دیجیتالی است که امکان درآمدزایی دلاری را نیز برای کاربران خود فراهم نموده. این شرکت در سال 2006 توسطCollis Taeed،Cyan Claire و Jun Rung در ملبورن استرالیا تاسیس شد و تا کنون حدود 1.5 میلیون فروشنده فعال و بیش از 8 میلیون اعضاء ثابت داشته است. با توجه به این که سایت انواتو یک بازار بزرگ خرید و فروش کالاهای دیجیتالی است افراد میتوانند کالای تولیدی خود را برای فروش ابتدا به این سایت ارسال کنند. هر محصولی که به Envat oMarket ارائه می شود، توسط کارشناسان بررسی شده و در صورتی که حداقل شرایط لازم را نداشته باشد، کاملاً مردود می گردد. اگر ایرادات جزئی در محصول وجود داشته باشد، شرح اصلاحات مورد نیاز برای سازنده آن ارسال می شود. پس از رفع ایرادات، کالای دیجیتال مورد نظر برای فروش در Envato قرار می گیرد. فریلنسرها می توانند در دسته بندی های زیر به کسب درآمد دلاری از سایت envato بپردازند:
•    ضبط صدا
•    طراحی گرافیک
•    وردپرس
•    برندینگ و طراحی لوگو
•    مارکتینگ آنلاین
•    توسعه دهنده اپلیکیشن
•    برنامه نویسی

معرفی سایت Envato

نحوه کسب درآمد دلاری در سایت Envato

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم شما میتوانید با توجه به تخصص و مهارت خود در حوزه دیجیتال از ظبط صدا، طراحی گرافیک، وردپرس، برندینگ و طراحی لوگو، مارکتینگ آنلاین، توسعه دهنده اپلیکیشن و برنامه نویسی کسب درآمد دلاری داشته باشید. بسته به مهارت،‌ تخصص‌ و تجربه خود، می‌توانید یک یا چند فرصت کاری را برای کسب درآمد دلاری از طریق این سایت پیگیری کنید. البته برای کسب در آمد در این سایت دو را وجود دارد. یک از طریق فروش محصولات دیجیتال خود در سایت انواتوو دو از طریق کسب درآمد فریلنسری در این روش شما می‌توانید با فعال کردن گزینهfreelancer  در این سایت اعلام آمادگی کنید تا کارفرمایان و کاربرانی که به دنبال دریافت خدمات مشخصی هستند با شما ارتباط بگیرند و کار خود را به شما بسپارند. برای این کار باید ابتدا کاربران در سایتenvato  یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید و اطلاعات و مشخصات خود را واردکنید.

مقاله پیشنهادی: معرفی 30 وب سایت مخصوص فریلنسرها

آموزش ثبت نام در سایت Envato   

برای ثبت نام در سایت Envato، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا وارد وب‌سایت Envato شوید و به آدرس https://www.envato.com بروید و روی دکمه "Sign Up" کلیک کنید.
2. نام کاربری و ایمیل خود را وارد کنید سپس یک رمز عبور انتخاب کرده و آن را وارد کنید و در انتها گزینه “Create Account”  را بزنید.

آموزش ثبت نام در سایت Envato
4. پس از وارد کردن ایمیل، پیامی حاوی یک لینک تایید به ایمیل شما ارسال می‌شود. برای تایید ثبت نام خود، بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.
5. پس از تایید ثبت نام، شما به سایت Envato هدایت می‌شوید. در این مرحله، شما باید پروفایل خود را تکمیل کنید. این شامل اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، نام کاربری، ایمیل، رمز عبور و اطلاعات تماس می‌شود.
6. برای فعالسازی حساب کاربری خود، باید هویت خود را تایید کنید. شما می‌توانید این کار را با ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند گذرنامه یا کارت ملی انجام دهید.
7. پس از تأیید هویت، شما می‌توانید محصولات خود را در Envato ثبت کنید و به فروش برسانید.

نقد کردن درآمد دلاری از سایت envato

یکی از مشکلات وغدغه های اصلی بسیاری از فریلنسرهای ایرانی برای کسب درآمد دلاری از سایت envato مرحله نقد کردن درآمد است. اما در این بخش ما به شما خواهیم گفت که چگونه درآمد دلاری خود را نقد کنید. شما میتوانید با افتتاح حساب پی پال به سادگی درآمد خود را نقد کنید. همچنین ایرانیکارت با ارائه خدمات نقد کردن درآمد ارزی  راه را برای کسب درآمد دلاری ساده کرده است.

نقد کردن درآمد دلاری از سایت envato

مقاله پیشنهادی: سایت آرت استیشن

اگر شما هم علاقه مند به کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری هستید و میخواهید به صورت مستقل کسب درآمد کنید حتما  پکیج آموزش فریلنسینگ و کسب درآمد بین المللی را تهیه کنید و با اصول کسب کار فریلنسری بیشتر آشنا شوید. امیدوارم از مقاله آموزش کسب درآمد از Envato و چگونگی نقد کردن درآمد ارزی لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت تری دی مکس
فتوشاپ2
کارت ایلاستریتور 2

مقالات مشابه

فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
فریلنسینگ
Behance یک سایت و بستری برای نمایش و اشتراک گذاری نمونه کارهای طراحان...
فریلنسینگ
سایت Cgtrader یک سایت و فروشگاه برای مدل‎‌های سه بعدی می‌باشد که طراحا...
فریلنسینگ
امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت، دورکاری و مشاغل آنلاین رواج زیادی پ...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

بهناز سعادت Guest User
21 مرداد 1402 - ساعت 15:52
پاسخ

سپاس فراوان از مطالب مفیدی که در اختیار ما قرار میدید، لطفا مطالب بیشتری برای درآمد دلاری از سایت های خارجی در سایتتون قرار بدید

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

مهدی موذن زاده Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 14:36
پاسخ

وقتتون بخیر
من این مقاله و مقاله های قبلی مرتبط با کسب درآمد فریلنسری رو مطالعه کردم میخواستم بدونم بهترین سایت درامد دلاری از بین سایت هایی که معرفی کردید چه سایتی هست؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
با توجه به تعداد زیادی از سایت‌های فریلنسری برای کسب درآمد دلاری، انتخاب بهترین سایت‌ها به شدت وابسته به نیازها و تخصص شماست اما به طور کلی در مقالات قبلی ما سایت های بسیاری رو معرفی کردیم که میتونید با توجه به تخصص و حوزه کاری خود از این سایت ها استفاده کنید.

غزاله اخوان Guest User
11 تیر 1402 - ساعت 15:56
پاسخ

ممنون از معرفی خوبتون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.