cast
مرجان هرندی

آموزش ثبت نام و کسب درآمد دلاری از سایت 3dsky 

مرجان هرندی
18 اردیبهشت 1402
703
17
متن مقاله

آموزش 3dsky

باتوجه به اینکه امروزه کسب درآمد دلاری اهیمت بسیار زیادی پیدا کرده به همین دلیل بسیاری از افراد در حوزه‌های مختلف با کسب مهارت و تخصص به دنبال کسب درآمد دلاری هستند. امروزه سایت‌های بسیاری زیادی وجود دارد که افراد میتوانند در حوزه های مختلف از طریق این سایت ها کسب درآمد کنند. اگر در زمینه‌ معماری، طراحی سه‌بعدی، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی و ... مهارت دارید و فعالیت می‌کنید میتوانید با مراجعه به یکی از سایت‌های معتبر، کسب درآمد دلاری داشته باشید. یکی از بهترین و معتبر ترین سایت ها برای افرادی که در حوزه معماری فعالیت می‌کنند و با نرم افزار های سه بعدی مانند تری دی مکس آشنا هستند سایت 3dsky است که توانایی کسب درآمد ارزی را در این شاخه برای کابران فراهم کرده است. حالا شاید برای شما سوالی پیش آید که سایت 3dsky چیست و چگونه می توانید از طریق آن درآمد دلاری کسب کنید؟ در واقع این سایت یک بستر حرفه ای برای خرید و فروش مدل های 3 بعدی می باشد که شما می توانید با فروش مدل های خود در این زمینه، به درآمد ارزی مناسبی برسید. اگر علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستید تا انتهای همراه ما باشید تا با آموزش 3dsky در این مقاله بتوانید از طریق این سایت کسب درآمد کنید. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید و دوست دارید بدانید چگونه و از طریق چه سایت هایی میتوانید در حوزه های مختلف کسب درآمد کنید حتما پکیج آموزش پکیج آموزش فریلنسینگ را از سایت آپادمی تهیه کنید تا با  اصول فریلنسینگ آشنا می‌شوید.

آموزش 3dsky

مقاله پیشنهادی: بهترین سایت‌های دانلود آبجکت تری دی مکس

معرفی سایت 3dsky 

سایت تری دی اسکای (3dsky) یک سایت معتبر و حرفه ای برای خرید و فروش مدل های 3 بعدی است که با بهره گیری از طراحان ماهر در سراسر جهان، آبجکت های سه بعدی، متریال، تکسچر و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با رشته معماری و طراحی داخلی جمع آوری کرده و به کاربران ارائه می دهد. همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم امروزه  وبسایت های زیادی برای دانلود مدل‌های معماری برای نرم افزار هایی مثل تری دی مکس و سایر نرم افزارهای سه بعدی وجود دارد، اما سایت 3dsky یک بستر بسیار حرفه ای و معتبر برای هر کاربران یعنی خریداران و فروشندگان می باشد. اغلب افرادی که به نرم افزارهای سه بعدی تسلط دارند می توانند در زمینه مدل‌سازی سه‌بعدی مدل ها و آبجکت های خود را در این سایت به فروش بگذارند و از طریق فروش مدل های سه بعدی خود کسب درآمد دلاری داشته باشند.

معرفی سایت 3dsky 

روش‌های کسب درآمد از سایت 3Dsky

•    فروش مدل سه بعدی
•    انجام پروژه‌های افراد
•    مشاوره دادن به کاربران
•    بارگذاری فایل‌های آماده برای هنرجویان

مقاله پیشنهادی:  کسب درآمد دلاری از سایت Cgtrader 

ثبت‌نام در سایت 3Dsky

برای فروش و یا خرید آبجکت‌های سه بعدی از سایت 3dsky ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام طبق مراحل زیر عمل کنید:
•    برای ثبت نام ابتدا به سایت رسمی این پلتفرم به آدرس3Dsky.org  مراجعه کنید و از طریق گزینه  Join در بالا سمت راست صفحه، وارد بخش ورود شوید.

 ثبت‌نام در سایت 3Dsky
•    پس از کلیک روی گزینهJoin  یک صفحه جدید برای شما باز خواهد شد. در این قسمت برای ساخت یک حساب جدید، روی گزینهSign Up  کلیک کنید تا صفحه جدیدی مطابق تصویر زیر به شما نمایش داده شود. سپس فرم ثبت‌نام را پر کنید و به راحتی و در زمانی کوتاه حساب خود را در این سایت بسازید.

ثبت‌نام در سایت 3Dsky

دسته‌بندی انواع مدل‌ها در 3dsky

1.  بخش Pro

بخش مدل‌های Pro شامل مدل هایی جذاب منحصر به فرد و با کیفیت بسیار بالا می باشد و دارای پیش‌نمایشی با وضوح بالا و امتیازات و قیمت‌های بالاتری هستند. مدل‌های Pro در مدلسازی نیز با وسواس و جزئیات بالایی همراهند. اگر شما یک اکانت pro تهیه نمایید، این امکان برای شما وجود دارد تا مدل‌های رایگانی را دانلود کنید؛ علاوه‌براین برای اینکه شما بتوانید از تمامی امکانات سایت استفاده نمایید باید حداقل 5 طرح را رایگان و 10 مدل حرف‌ای در سایت بارگذاری نمایید.

2.  بخش OM

طرح‌هایی که در بخش OM به نمایش گذاشته می‌شود، توسط یکسری از طراحان ایجاد شده است. این طرح‌ها در قالب اشیا بوده و همان مدل‌های رسمی سه بعدی هستند که در سایت قرار داده می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها همیشه همراه با یادداشت OM به نمایش گذاشته می‌شوند و توضیح کاملی از طرح و نحوه استفاده از آن نیز در این یادداشت گنجانده می‌شود. مشخصات این طرح می‌تواند شامل متریال استفاده شده، حجم مورد نظر، اندازه و طراحانی باشد که در انجام آن نقش داشته‌اند. هر کدام از این طرح‌ها ارزش بسیار بالایی دارند و با کمی نگاه به مشخصات آن، می‌توانید دید جامعی از آن به دست آورید.

3.  مدل‌‌های‌Free   

این بخش شامل مدل‌، تکسچر و متریال‌های رایگان می‌باشد. مدل‌‌های این بخش با رعایت اصول مدلسازی ساخته‌شده و Preview آن‌ ها واضح و بر مبنای قوانین سایت طراحی شده است. تمامی کاربران سایت می‌توانند روزانه ۳ مدل از بخش Free به طور رایگان دانلود نمایند.

مقاله پیشنهادی: معرفی سایت behance

 قوانین سایت 3dsky

اگر قصد کسب درآمد دلاری از طزیق  بارگذاری و فروش آبجکت های سه بعدی را دارید باید طبق قوانین سایت عمل کنید که در این بخش این قوانین را بررسی خواهیم کرد.
•    فایل های بارگذاری باید در یک پوشه zip یا rar قرار گرفته باشند و نباید حجم آن کمتر از 150 مگابایت باشد. این فایل ها شامل پسوندهایی مانند: 3dsmax، obj، maxfiles و fbx است.
•    پروژه‌ای که بارگذاری شده نباید دارای هیچ‌گونه پلاگینی باشد. حتی پلاگین‌های رایگانی که توسط خود شرکت سازنده نرم افزار ارائه می‌گردند.
•    در صورتی که شما از نرم‌افزار v-ray و یا corona render استفاده می‌کنید باید نسخه مورد نظر برنامه را در قسمت توضیحات اضافه نمایید.
•    تمامی پوشه‌ها و فایل‌هایی که توسط شما در سایت قرار می‌گیرند را باید به انگلیسی نامگذاری کرده و نباید از زبان‌هایی مانند فارسی استفاده کنید؛ در غیر اینصورت فایل شما پذیرفته نمی‌شود.
•    کاور مدل‌ها باید در ابعاد 640px باشد؛ همچنین کاورهایی که دارای لوگو یا واترمارک هستند تایید نمی‌گردند. میزان وضوح و رنگ آبجکت شما در کاور نباید با همدگیر تداخل داشته باشند.

برداشت درآمد سایت 3dsky 

اگر برای خرید و فروش می‌خواهید یک حساب کاربری ثبت کنید و از طریق فروش آبجکت های سه بعدی کسب درآمد کنید ابتدا به یک حساب معتبر برای این کار نیاز دارید. که از سه روش زیر باید اقدام نمایید:
استفاده از کیف پول WebMoney
خرید حساب پی پال معتبر
استفاده از کارت‌های اعتباری مانند ویزا و مسترکارت

روش‌های افزایش درآمد سایت 3dsky

حال که با روش کسب درآمد و ثبت نام در سایت 3dsky آشنا شدید در این بخش میخواهیم به بررسی روش‌های افزایش درامد از این سایت بپردازیم. همانطور که متوجه شدید کیفیت بالا منجر به فروش مدل‌های سه بعدی معماری شما در  این سایت می‌شود. تمامی مخاطبانی که در این مجموعه فعالیت دارند با ارسال نظرات خود می‌توانند روی قیمت مدل شما تاثیر بگذارند. در این سایت هم مانند سایر وب‌سایت‌ها نظرات کاربران بسیار اهمیت دارد؛ به‌ عنوان‌ مثال اگر فردی یک مدل سه‌بعدی از طرح‌های شما را دانلود کند و برخی از گزینه‌ها در آن به درستی قرار نگرفته باشد، ممکن است که یک امتیاز منفی برای طرح شما ثبت شود؛ به‌همین‌دلیل سایت 3Dsky  قوانینی برای این کار وضع کرده تا کلیه مدل‌های موجود در سایت با فرمت مناسب برای مخاطبان نمایش داده شود.

روش‌های افزایش درآمد سایت Dsky3

همانطور که میدانید برای کسب درآمد از طریق سایت های فروش آبجکت ابتدا باید به نرم افزارهای سه بعدی تسلط داشته باشید. نرم افزار تری دی مکس یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای سه بعدی برای مدلسازی طرح و اید‌های شما می باشد که میتوان از طریق آموزش این نرم افزار نیز کسب درامد کرد. اگر علاقه مند به آموزش نرم افزار تری دی مکس هستید میتوانید از طریق سایت آپادمی پکیج آموزش تری دی مکس را تهیه کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت تری دی مکس
کارت فریلنسینگ 1
کارت لومیون
کارت رندرینگ مسترینگ 2

مقالات مشابه

فریلنسینگ
شناخت سایت های تخصصی فریلنسری یکی از موارد بسیار مهم در کسب درآمد دلار...
معماری
انتخاب تکسچر خوب و مناسب برای داشتن رندری رئال (واقع گرایانه یکی از نک...
معماری
تری دی آرتیست‌ها از مدل‌های آماده سه بعدی در مدلسازی‌های خود استفاده م...
معماری
امروزه یکی از شغل های پر طرفدار در دنیا طراحی و اجرای دکوراسیون و چیدم...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

hamed mohammadi Guest User
05 دی 1402 - ساعت 20:23
پاسخ

سلام خسته نباشید الان کدوم سایت برای برداشت ایرانی ها مشکل نداره و راحت میشه برداشت کرد؟

سینا خدایی Guest User
04 مهر 1402 - ساعت 16:27
پاسخ

3dsky یکی از بهترین سایت ها برای درامد دلاری با تری دی مکس هست، عالیه

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله این روز ها که فروش آبجکت و کسب و کار فریلنسری داغ هست کسب درآمد از طریق سایت هایی مثل 3dsky عالیه، موفق باشید.

آناهیتا شیرازی Guest User
15 مرداد 1402 - ساعت 13:28
پاسخ

سایت CGTrader هم فقط برای فروش آبجکت هس ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله از این سایت میتونید برای فروش مدل های سه بعدی استفاده کنید.

نیوشا لواسانی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 14:48
پاسخ

سایت خوبی بود 👌

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

محمدرضا یغمایی Guest User
24 تیر 1402 - ساعت 12:34
پاسخ

برای درامد دلاری با تری دی مکس از چه سایت هایی میشه استفاده کرده؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
تری دی مکس یکی از نرم‌افزارهای معروف و قدرتمند در زمینه طراحی سه‌بعدی است که برای استفاده در صنایع مختلفی از جمله بازی‌سازی، تولید فیلم و تلویزیون، طراحی محصولات، معماری و غیره به کار می‌رود. برای درآمد دلاری با استفاده از تری دی مکس، می‌توانید از طریق سایت‌هایی مختلفی مانند CGTrader، Evermotion ،TurboSquid، 3Dsky یا فروش مدل های سه بعدی و انجام پروژه ها از طریق این سایت ها کسب درآمد کنید.

فرشته کریم پور Guest User
11 تیر 1402 - ساعت 16:00
پاسخ

عالی...

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون موفق باشید.

سعید رمضان پور Guest User
03 تیر 1402 - ساعت 12:09
پاسخ

وقت بخیر
3Dsky فقط برای رشته های معماری و طراحی داخلی کاربرد دارد؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خیر، 3DSkyسایت آنلاین برای خرید و فروش مدل‌های سه‌بعدی است که برای انواع پروژه‌های سه بعدی در حوزه هایی مانند معماری، طراحی داخلی، بازی‌سازی، فیلم‌سازی، تبلیغات و غیره کاربرد دارد. در واقع، این سایت به عنوان یک منبع جامع برای مدل‌های سه‌بعدی با کیفیت بالا شناخته شده است و هر کسی که به دنبال مدل‌های سه‌بعدی با کیفیت برای پروژه‌های خود است، می‌تواند از این سایت استفاده کند. بنابراین، 3DSky فقط برای رشته‌های معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد نیست و برای انواع پروژه‌های گرافیکی و تولید محتوا قابل استفاده است.

میترا امیری Guest User
27 خرداد 1402 - ساعت 16:34
پاسخ

بسیار عالی توضیحات مفیدی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون موفق باشید.

بهاره اسکندری Guest User
11 خرداد 1402 - ساعت 14:20
پاسخ

برای فروش آبجکت از چه سایت های درآمد دلاری دیگه ای میتونیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای فروش آبجکت میتونید از سایت هایی مانند CGTrader ،TurboSquid، 3dsky و ... استفاده کنید.