cast
مرجان هرندی

کسب درآمد دلاری از سایت Turbosquid + آموزش خرید و فروش مدل های سه بعدی

مرجان هرندی
27 اردیبهشت 1402
1996
9
متن مقاله

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Turbosquid

امروزه طراحی سه‌بعدی به یکی از پرکاربردترین تکنولوژی‌های دنیا تبدیل شده که در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، معماری، صنعت خودرو، بازی‌سازی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به روند رو به رشد بازار طراحی سه‌بعدی و اهمیت آن در صنایع مختلف، به نظر می‌رسد که این بازار در آینده نیز به شدت رشد خواهد کرد. در این بازار، افراد می‌توانید به عنوان طراح سه‌بعدی، متخصص چاپ سه‌بعدی، متخصص بازی‌سازی و... فعالیت کنید و کسب درآمد دلاری داشته باشند. در این حوزه افراد می‌توانند از طریق نرم افزارهای سه بعدی مانند 3d max ،belendr ،cinema 4d ،Maya ،Revit و ...طرح‌های سه‌بعدی خود را که  شامل مدل‌های سه‌بعدی از محصولاتی مانند خودرو، معماری، مبلمان، جواهرات و... است را مدلسازی کرده و در سایت‌های مختلف به فروش برسانند. همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم امروزه افراد از طریق سایت‌های خرید و فروش آنلاین به صورت فریلنسری میتوانند کسب درآمد کنند و طراح های سه بعدی خود را در سایت‌هایی مانند 3dskay ،Turbosquid ،CGTrader و سایر سایت‌های مشابه به اشتراک بگذارید و از طریق فروش مدل‌های سه بعدی کسب درآمد دلاری داشته باشید. در این مقاله به معرفی یکی از سایت‌های محبوب ارائه دهنده مدل‌های سه بعدی به نام Turbosquid خواهیم پرداخت و به شما نحوه کسب درآمد دلاری از سایت turbosquid را خوهیم آموخت. اگر شما هم به سیستم کاری فریلنسینگ یا آزادکاری علاقه مند هستید و دوست دارید به دلار کسب درآمد کنید میتوانید پکیج آموزش فریلنسینگ را از طریق سایت آپادمی تهیه کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت  Turbosquid

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

معرفی سایت Turbosquid

سایت (توربو اسکویید) Turbosquid یک بازار آنلاین برای خرید و فروش مدل‌های سه بعدی آماده است که از سال ۲۰۰۰ شروع به فعالیت کرده و اکنون با میلیون‌ها کاربر در سرار دنیا که بسیاری از آن‌ها به صورت فریلنسری کارهای خود را در این سایت به فروش می‌رسانند در میان کاربران و مشتریان به محبوبیت رسیده و سه سایت مطرح دیگر به نام‌های Free3D و CG Studio و PixelSquid را نیز هم مدیریت می‌کند.  این مدل‌های اماده ارائه شده در این سایت در بازی‌های کامپیوتری، معماری و بسیاری از زمینه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که متوجه شدید اولین هدف این سایت ارائه و فروش تصاویر سه بعدی برای کلیه‌ی کاربران است تا بتوانند با صرفه جویی در وقت به جای طراحی این تصاویر، نمونه های آماده‌ی مدل های سه بعدی را از این سایت خریداری و استفاده کنند. دومین هدف از ارائه‌ی وب سایت TurboSquid این است که هرمندانی که در زمینه‌ی خلق آثار سه بعدی دارای مهارت هستند، بتوانند تصاویری که ایجاد کرده‌اند را در این وب سایت به فروش برسانند و از این طریق فروش مدل های سه بعدی کسب درآمد ارزی داشته باشند. 

معرفی سایت Turbosquid

مقاله پیشنهادی: معرفی 30 وب سایت مخصوص فریلنسرها

نحوه کسب درآمد ارزی از سایت Turbosquid 

برای کسب درآمد دلاری از سایت Turbosquid، شما می‌توانید مدل‌های سه بعدی خود را برای فروش در این سایت ثبت کنید. برای این کار، باید به عنوان یک فروشنده در سایت ثبت نام کنید و مدل‌های سه بعدی خود را با کیفیت بالا و به صورت بازاریابی شده برای فروش آماده کنید. در صورتی که مدل‌های شما توسط خریداران خریداری شوند، شما می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. درآمد حاصل از فروش، به شما بر اساس میزان درآمد فروشگاه شما در Turbosquid و نوع مدل فروخته شده پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که درآمدی که از فروش مدل‌های سه بعدی در TurboSquid کسب می‌شود، به شدت وابسته به کیفیت و محبوبیت مدل‌های شما است. بنابراین، برای کسب درآمد بیشتر، بهتر است مدل‌های با کیفیت و بازاریابی شده ارائه دهید و تلاش کنید تا محبوبیت و رضایت خریداران را جلب کنید. شما برای فروش محصولات خود در TurboSquid لازم نیست هزینه‌ای پرداخت ‌کنید. این سایت به عنوان یک بازار آنلاین، به شما اجازه می‌دهد تا مدل‌های سه بعدی خود را برای فروش در آن قرار دهید و درآمدی از فروش محصولات خود کسب کنید. در عوض، TurboSquid از درآمدی که از فروش شما کسب می‌کند، کارمزدی را کسر می‌کند. شما نیز میتوانید برای کسب درآمد ارزی در ایران از سایت Turbosquid مدل‌های سه بعدی خود را برای فروش در این سایت به اشتراک بگذارید. 

نحوه کسب درآمد ارزی از سایت Turbosquid 

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از سایت Cgtrader

نحوه ثبت نام در سایت Turbosquid

برای ثبت نام و خرید و فروش مدل‌های سه بعدی ابتدا باید در سایت Turbosquid ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام در این سایت به شرح زیر است:
•    برای ثبت نام در سایت TurboSquid، می‌توانید به صفحه اصلی سایت اینترنتی‌ https://www.turbosquid.co  مراجعه کرده و روی دکمه join کلیک کنید. 

نحوه ثبت نام در سایت Turbosquid

•    سپس، باید ایمیل خود را وارد کرده و یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در سایت Turbosquid

•    اگر هدف شما از عضویت در این سایت فروش مدل‌های سه بعدی و کسب درآمد ارزی است وارد سایت شده و روی بخش Sell Your 3D Models کلیک کنید گزینه Sing up بزنید و اطلاعات خود را وارد نمایید.

 ثبت نام برای فروش مدل‌های سه بعدی

•    بعد از ثبت نام، باید اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید. این شامل اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و شناسه مالیاتی است که برای پرداخت درآمد حاصل از فروش محصولات به شما نیاز است.
•    بعد از تکمیل اطلاعات حساب کاربری، شما می‌توانید شروع به ارسال محصولات خود به TurboSquid کنید. برای این کار، باید به صفحه "Sell Models" در حساب کاربری خود رفته و فرم ثبت محصول را تکمیل کنید. در این فرم، شما باید اطلاعات مربوط به محصول خود را ارائه دهید، از جمله تصاویر، توضیحات، نرم‌افزارهای مورد استفاده و قیمت محصول را وارد کنید. در نهایت، بعد از تأیید محصول شما توسط تیم بررسی TurboSquid، محصول شما در بازار آنلاین سایت قرار می‌گیرد و شما می‌توانید درآمد خود را از فروش آن کسب کنید.
•    اما برای خرید مدل سه بعدی از سایت TurboSquid پس از ثبت نام میتوانید در قسمت سرچ مدل‌های سه بعدی مورد نظر را جستجو کنید یا اینکه بافت و متریال را برای خرید سرچ نمایید.
•    در ادامه صفحه می‌توانید مدل‌ها را بر اساس نرم افزاری که با آن ساخته شده (3dMax یا Maya یا Uinty و …) انتخاب کنید یا به صورت موضوع محور مدل مد نظر خود را بیابید. و یا مدل مورد نظر خود را در دسته بندی های وجود پیدا کنید.
•    در صورتی که قصد خرید دارید، به راحتی تمامی جنبه‌های مدل قابل دریافت است. برای پرداخت ارزی آن می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال استفاده کنید.

خرید مدل سه بعدی از سایت TurboSquid

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از سایت 3dsky 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت تری دی مکس
کارت رندرینگ مسترینگ
کارت لومیون

مقالات مشابه

فریلنسینگ
شناخت سایت های تخصصی فریلنسری یکی از موارد بسیار مهم در کسب درآمد دلار...
فریلنسینگ
امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت، دورکاری و مشاغل آنلاین رواج زیادی پ...
کسب و کار
باتوجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری هستند...
کسب و کار
کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری، یکی از راه‌های محبوب کسب درآمد در دن...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

Alberto Guest User
10 مهر 1402 - ساعت 20:13
پاسخ

سلام ببخشید فروش محصولات 3D در سایت Cgtrader برای ایرانی ها امکان پذیر است چونکه ایران تحریمه؟
تازه نیاز به پی پال هم دار؟

مهسا اکبری Guest User
01 مهر 1402 - ساعت 17:33
پاسخ

بسیار عالی

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

ریحانه محسنی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 14:31
پاسخ

درآمد مدلسازی سه بعدی حدودا چقدره ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
درآمد مدلسازی سه بعدی متغیر است و به عوامل مختلفی مانند تجربه کاری، نوع پروژه و قرارداد، میزان تخصص وابسته است با این حال، به طور میانگین، درآمد سالانه مدلسازان سه بعدی می‌تواند در محدوده 40،000 تا 100،000 دلار باشد.

آرمان درخشان Guest User
11 تیر 1402 - ساعت 15:53
پاسخ

ممنون از اصلاعات خوبی که در مورد کسب درآمد دلاری از فروش آبجکت در سایت های خارجی در اختیار ما میزارید

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

محمد کیانفر Guest User
27 خرداد 1402 - ساعت 16:25
پاسخ

برای درامد دلاری با مدلسازی از چه سایت های دیگه ای میتونیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

ووقت بخیر
از سایت هایی مانند 3dsky، سایت Cgtraderو... میتونید کسب درآمد کنید.