cast
یاسمن کاتب

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Cgtrader با 3 روش متفاوت

یاسمن کاتب
16 آبان 1400
2540
20
متن مقاله

سایت Cgtrader (سی‌جی‌تریدر)چیست؟

این سایت در واقع یک فروشگاه مدل‌های سه‌بعدی می‌باشد که برای طراحان حرفه‌ای سه‌بعدی بسیار کاربردی است. سایت Cgtrader در سال2011  راه اندازی شد و به عنوان یک شرکت کارآفرین و مدلساز در سراسر دنیا شناخته شد. کاربران در این سایت می‌توانند از راه‌های متفاوتی به کسب درآمد بپردازند و با مشارکت در پروژه‌های مختلف اطلاعات و تخصص خود را ارتقا بدهند.

سایت Cgtrader

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

چگونه می‌توانیم از سایت Cgtrader کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از سایت Cgtrader سی‌جی‌تریدر ،سه راه متفاوت وجود دارد:

1. فروش مدل‌های سه‌بعدی خودتان:
در این روش شما می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی که ساخته‌اید را برای فروش در سایت قرار دهید. برای این کار لازم است مدل‌های سه‌بعدی خود را با فرمت‌های متفاوت در سایت آپلود کنید ، سپس باید مشخصات مدل‌ها را بصورت تک تک و کامل ثبت کنید و در نهایت قیمت مورد نظر خود را برای آن مشخص کنید .برای فروش مدل‌ها در سایت Cgtrader، باید کیفیت کار خود را بالا ببرید زیرا اگر مدل‌ها کیفیت کافی را نداشته یا متریال مورد نیاز همراه آن نباشد و یا مشکلات رندرینگ داشته باشد، در کار شما تاثیر خواهد داشت.

Cgtrader فروش مدل‌های سه‌بعدی در سایت
2. همکاری و مشارکت در پروژه‌ها:
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از سایت سی‌جی‌تریدر مشارکت در پروژههای مختلف است. شما در سایت Cgtrader امکان همکاری در پروژه‌های مختلف را دارید، این کار به گونه‌ای است که باید با توجه به میزان تسلط و مهارت‌تان پروژه را انتخاب کرده و زمانی را برای بررسی دقیق و کامل پروژه اختصاص دهید. پس از آن از شما خواسته می‌شود تا نمونه کارها، مشخصات، تجربیات و در واقع رزومه‌ای از خود را به مسئول پروژه ارسال کنید. در صورت رضایت مشتری از رزومه شما، پروژه به شما داده می‌شود و شما موظف خواهید بود تا در زمان تعیین شده آن را تکمیل کرده و تحویل بدهید.

3. کسب درآمد از طریق همکاری با سایت Cgtrader:

سایت Cgtrader همیشه به افراد متخصصی برای اعمال تغییرات در آبجکت‌ها و المان‌های سه‌بعدی قرار گرفته در سایت نیاز دارد. شما می‌توانید بعنوان یک فریلنسر این کار را بر عهده گرفته و در ازای آن از سایت Cgtrader دستمزد دریافت کنید.
برای استفاده از این روش باید وارد حساب کاربری خود شده و درخواست همکاری خود را ارسال کنید. پس از آن شما می‌توانید با توجه به مهارت‌تان، از بین تخصص ‌هایی که برایتان نمایش داده می‌شود نوع همکاری را با این سایت تعیین کنید. البته در این روش نیز سایت از شما می‌خواهد نمونه کارهای خود را بارگزاری کنید و پس از آن می‌توانید همکاری را قبول کرده و با انجام پروژه‌های گوناگونی که برایتان ارسال می‌شود، از سایت Cgtrader درآمد ماهانه کسب کنید.

مقاله پیشنهادی: معرفی سایت behance

مدل‌های سه‌بعدی در سایت Cgtrader

شما می‌توانید در قسمت 3d models دسته‌ بندی‌های بزرگی از طرح‌های سه‌بعدی را ببینید که به قیمت‌های مختلفی در سایت فروخته می‌شود. استفاده از فیلترهای این بخش به شما امکان می‌دهند تا طرح‌های دلخواه خود را راحت‌تر پیدا کنید. قیمت این طرح‌ها و مدل‌ها از ۲ تا ۵۰۰ دلار یا بالاتر متغیر است. مدل‌های موجود در این بخش لایسنس شده و با کیفیت هستند، تا آنجایی که شما می‌توایند ایده طراح آن را نیز مشاهده کنید. 

مدل‌های سه‌بعدی در سایت Cgtraderشما همچنین می‌توانید پروژه مورد نیاز خود را در سایت ثبت کرده و به فریلنسرهای همکار در سایت اجازه دهید تا آن را انجام دهند و چالش‌های مدل‌سازی شما را حل کنند. افراد متخصصی که در این سایت فعالیت می‌کنند همگی کیفیت و دقت بالایی دارند و قابل اعتماد هستند.

چگونگی فعالیت فریلنسرها در سایت Cgtrader

همانطور که گفته شد برای فعالیت بعنوان یک فریلنسر در این سایت، باید حساب کاربری مخصوص خود را بسازید تا بتوانبد در پروژه‌های مختلف مشارکت کنید. در این سایت شما امکان ای را دارید که روی پروژه‌های مختلفی کار کرده و همه آنها را با هم در یک صفحه مدیریت کنید. همچنین فرستادن پیشنهاد برای تمامی پروژه‌های موجود در سایت کاملا رایگان است و شما می‌توانید محدودیتی برای این کار ندارید. 

خبر بهتر این که سایت Cgtrader در ازای کیفیت بالا و انجام خوب پروژه به شما 5 درصد پاداش نیز ارائه می‌دهد!
وب‌سایت CGTrader بصورت خودکار پیشنهادات مناسب شما را بر اساس مهارت و توانایی‌تانه برای شما ارسال می‌کند، به همین دلیل اگر پروژه مناسب خود را پیدا نکردید نیازی نیست نگران شوید زیرا خود سایت امکان انتخاب موفقیت آمیز را به شما می‌دهد. 
اگر قصد انجام دادن چند پروژه را بصورت همزمان دارید، بهتر است به بازه زمانی مورد نیاز برای تکمیل و تاریخ تحویل آنها توجه کنید، البته سایت CGTrader نیز زمان‌بندی هر پروژه‌ را در پروفایل شما بررسی کرده و هشدارهای لازم را در مورد تحویل به شما می‌دهد. این سایت به شما امکان برقراری ارتباط با کارفرماهای گوناگون در سراسر جهان را می‌دهد.
اگر رزومه خوبی داشته باشید و فریلنسر خوش نامی در این سایت باشید، می‌توانید پروژه های بیشتری را دریافت کرده و با کارفرمایان و شرکت‌های بزرگتری همکاری کنید. بررسی دقیق اطلاعات و توجه به شرایط پروژه‌ها در موفقیت شما تاثیر زیادی خواهند داشت.

مقاله پیشنهادی: معرفی 29 وبسایت تخصصی فریلنسری


چگونه در سایت CGTrader پروژه دریافت کنیم؟

برای دریافت پروژه در سایت CGTrader باید ابتدا پروژه‌های موجود در سایت را بصورت دقیق مرور کنید، توجه کنید که پروژه هایی را انتخاب کنید که برای انجام آنها مهارت و زمان لازم را دارید. شما می‌توانید در قسمت پروفایل، نرم‌افزارهایی که ترجیح می‌دهید با آنها کار کنید را مشخص کرده تا پروژه‌های مربوط به آن برایتان نمایش داده شود. 

نحوه دریافت پروژه در سایت CGTrader
اگر دستمزد و شرایط پروژه با توجه به زمان آن برای شما مناسب بود می‌توانید پیشنهاد خود را برای کارفرما ارسال کرده و با آن‌ها گفتگو کنید تا کارفرما توضیحات تکمیلی مورد نیاز را به شما توضیح داده و در صورت توافق، برای آن استخدام شوید.
همچنین می‌توانید قبل از شروع به کار منتظر تائید پیش پرداخت بمانید. پس از دریافت پروژه یک فضای کاری اختصاصی برای شما ایجاد خواهد شد که از طریق آن می‌توانید با کارفرما در ارتباط باشید و برای دریافت و ارسال فایل‌های مربوطه و به‌روزرسانی پیشرفت پروژه از آن استفاده کنید.  پس از اتمام پروژه نیز می‌توانید فایل نهایی را در فضای مربوطه به اشتراک بگذارید و کارفرما نیز پس از بررسی آن دستمزد شما را ارسال خواهد کرد.

کلام آخر

سایت CGTrader یکی از بزرگترین پایگاه‌ها برای خرید و فروش مدل‌های سه‌بعدی و مشارکت در پروژه‌های سه‌بعدی می‌باشد. استفاده از این سایت بسیار راحت است و مزایای زیادی برای کاربران دارد. شما در این سایت می‌توانید از فروش مدل‌های خود تا 80 درصد حق امتیاز دریافت کنید. همچنین ارتباط با مشتریان از سراسر دنیا در این سایت بسیار آسان است به همین دلیل می‌توانید میزان تقاضای واقعی بازار را در صنعت‌های مربوطه مشاهده کنید. از آنجایی که این سایت بهترین متخصصان و کارفرمایان را گرد هم آورده است، به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر کسب درآمد دلاری، پیشنهادات مناسب را پیدا کرده و وارد یک فضای رقابتی شوید و بتوانید به تبادل اطلاعات در زمینه تخصص خود بپردازید. اگر علاقه مند به کسب درآمد ارزی به صورت فریلنسری هستنید می‌توانید پکبج آموزشی فریلنسینگ را از طریق سایت آپادمی تهیه کنید.

کارت فریلنسینگ 1
کارت مارولوس دیزاینر
فتوشاپ2
کارت تری دی مکس

مقالات مشابه

فریلنسینگ
حفظ نظم ساعات کاری می تواند برای فریلنسرها دشوار باشد. اما علیرغم این...
معماری
به عنوان یک طراح، شما ممکن است برای عکاسی از تکسچرها به دنبال راهی متف...
فریلنسینگ
اگر جزء دانشجویان دوره جامع فریلنسینگ و کسب درآمد ارزی باشید، با اهمیت...
معماری
در این آموزش ویدیویی رایگان با نحوه ساخت تکسچرهای بدون درز یا Seamless...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

بهنام براتی Guest User
12 بهمن 1402 - ساعت 16:26
پاسخ

درود عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

کریم ترکان Guest User
18 آبان 1402 - ساعت 15:20
پاسخ

این سایت فقط برای فروش آبجکت و یا پروژه هم میتونیم بگیریم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله اما به طور کلی سایت Cgtrader در اصل یک بازار آنلاین برای فروش و خرید مدل‌های سه‌بعدی، آبجکت‌ها و پروژه‌های گرافیکی است که از طریق این سایت، می‌توانید به عنوان یک هنرمند دیجیتال نیز درآمد کسب کنید. مهارت‌هایی مانند طراحی آبجکت‌ها، مدل‌های سه‌بعدی، متریال‌ها، تکسچرها و حتی پروژه‌های گرافیکی را می‌توانید برای فروش در سایت Cgtrader ارائه دهید.

هما رمضانی Guest User
18 شهریور 1402 - ساعت 16:53
پاسخ

عالی بود لطفا سایت های بیشتری رو معرفی کنید

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، در بخش مقالات آموزشی سایت های بسیاری رو در حوزه های مختلف معرفی کردیم میتونید مطالعه کنید.
موفق باشید.

امید تقی پور Guest User
12 شهریور 1402 - ساعت 16:00
پاسخ

دوره فریلنسینگ دلاری مناسب چه رشته هایی هست ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
هدف از آموزش این پکیج نحوه کسب درآمد به صورت فریلنسری هست و برای سایر رشته های مانند معماری گرافیک عمران و... مناسب می باشد.

فرشید کمالی Guest User
28 مرداد 1402 - ساعت 16:52
پاسخ

بسیار عالی من از سایت 3DSKY هم کسب درآمد میکنم اون هم سایت خوبیه

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله سایت 3DSKY هم یکی از محبوب ترین سایت ها برای فروش آبجکت و کسب درآمد دلاری هست، موفق باشید.

یوسف رجایی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 16:00
پاسخ

من دوره آموزش فریلنسری رو تهیه کردم پکیج خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خوشحالیم که راضی بودید، موفق باشید.

مصطفی پروانه Guest User
15 تیر 1402 - ساعت 14:49
پاسخ

سایت خوبی بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

امیر سبحانی Guest User
04 خرداد 1402 - ساعت 16:59
پاسخ

از طریق چه سایت های دیگه ای میتونیم کسب درامد کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
از سایت هایی مانند 3dsky، سایت Turbosquid و... میتونید کسب درآمد کنید.

سارا ملک پور Guest User
06 آذر 1401 - ساعت 14:39
پاسخ

وقت بخیر
ببخشید آموزشی دارید که نحوه کسب در آمد به صورت فریلنسری به صورت کامل توضیح داده شده باشه؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله میتونید پکیج فریلنسینگ رو از سایت آپادمی تهیه کنید.

پریسا رضایی Guest User
19 خرداد 1401 - ساعت 11:21
پاسخ

نحوه ثبت نام در سایت های فریلنسری خارجی به چه صورتی هست و چجوری میتونیم کسب در امد کنیم ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ثبت نام در سایت های فریلنسری خارجی به صورت آنلاین و از طریق وب سایت های آنلاین انجام میشه برای ثبت نام در این سایت ها، شما باید به صفحه ثبت‌نام سایت مورد نظر خود بروید و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. این فرم معمولاً شامل اطلاعات شخصی، مهارت‌های شما، تجربه کاری و دیگر جزئیاتی است که ممکن است برای ارائه خدمات فریلنسری مورد نیاز باشد.