cast
مرجان هرندی

معرفی بهترین سایت‌های دانلود آبجکت تری دی مکس (3D Max)

مرجان هرندی
22 دی 1400
9317
20
متن مقاله

بهترین سایت‌های دانلود آبجکت تری دی مکس

اگر از کاربران نرم‌افزار محبوب و قدرتمند تری دی مکس باشید، می‌دانید که یکی از مباحث بسیار مهم برای طراحان و3D آرتیست‌ها، استفاده از مدل‌های سه بعدی با کیفیت است زیرا مدل کردن مدل‌های سه بعدی کاری زمابنری است که اکثر طراحان و3D  آرتیست‌ها ترجیه می‎دهند برای طراحی‌ها و مدلسازی‌های خود در نرم‌افزار 3Ds Max از آبجکت‌های آماده تری دی مکس که در سایت‌های مختلف وجود دارند استفاده کنند. استفاده از این مدل‌های سه بعدی باکیفیت علاوه بر این که باعث افزایش سرعت طراحان و کاربران هنگام مدلسازی طرح ها در این نرم‌افزار می‌شود به آن‌ها کمک می‌کند تا رندر‌های با کیفیت و رئال تری داشته باشند. امروزه شرکت ها و سایت های بسیاری زیادی در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت ترین آبجکت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهند. این آبجکت‌ها در دسته بندی‌های مختلف در این سایت‌ها قرار دارند که شما می‌توانید با ثبت نام و خرید اشتراک از این سایت‌ها از این آبجکت‌ها استفاده کنید و نیاز خود را برطرف کنید. از ویژگی‌هایی مهم این سایت‌ها که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده می‌توان به کیفیت و تنوع بسیار زیاد این مدل‌های آماده اشاره کرد با ما همراه باشید تا در ادامه با چند تا از بهترین سایت‌های دانلود آبجکت نرم‌افزار تری دی مکس آشنا شوید. اگر مسلط به نرم‌افزار تری دی مکس نیستید، می‌توانید از طریق سایت آپادمی پکیج آموزش تری دی مکس را تهیه کنید و به این نرم‌افزار مسلط شوید و به صورت حرفه‌ای با این نرم‌افزار کار کنید.

بهترین سایت‌های دانلود آبجکت تری دی مکس

مقاله پیشنهادی: تری دی مکس چیست؟

معرفی بهترین سایت‌های دانلود آبجکت تری دی مکس

همانطور که در قسمت قبل هم برای شما توضیح دادیم دانلود آبجکت با کیفیت برای مدلسازی در نرم‌افزار تری دی مکس یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در رندر‌ها و بالا بردن سرعت کار شما در حین انجام پروژه‌های متعدد است که به دلیل زمانبر بودن مدلسازی این آبجکت‌ها، بسیاری از افراد از آبجکت‌های آماده‌ی با کیفیت در کارهای خود استفاده می‌کنند. برای دانلود این آبجکت‌ها سایت‌های خارجی و ایرانی بسیاری زیادی وجود دارد که ما بهترین سایت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در مدلسازی‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: نکاتی برای داشتن رندر رئال

بهترین سایت‌های خارجی برای دانلود آبجکت 3D Max

در این قسمت ما  6سایت خارجی برای دانلود آبجکت را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای مدلسازی‌های خود در نرم‌افزار تری دی مکس از آن‌ها استفاده کنید این وب سایت‌ها عبارت‌اند از:
•  وب سایت Evermotion
  وب سایت3Dsky 
  وب سایت CGTrader
 وب سایت TurboSquid
  وب سایت 3dbrute 

وب سایت Evermotion برای دانلود آبجکت 

یکی از بهترین و معتبر‌ترین وب سایت‌ها برای دانلود آبجکت‌های سه بعدی برای تری دی مکس سایت Evermotion است که از بهترین سایت‌های تولید آبجکت در جهان محسوب می‌شوند. کمپانی حرفه‌ای اورموشن همیشه بهترین و با کیفیت ترین آبجکت‌ها را به بازار عرضه می‌کند. برای تهیه این آبجکت‌ها شما باید هزینه پرداخت کنید که شاید این هزینه برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نباشد البته نگران نباشید در ادامه سایت‌های دیگری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر آبجکت‌هایی با کیفیت دانلود کنید.

وب سایت Evermotion برای دانلود آبجکت

دانلود آبجکت از وب سایت 3Dsky  

وب سایت3Dsky  یک فروشگاه برای فروش و دانلود آبجکت است که بسیاری از افراد در سرار جهان می‌توانند آبجکت تولید کنند و در این سایت به فروش بگذارند حتی بسیاری از افراد در داخل کشورمان آبجکت‌های خود را در این سایت به فروش می‌گذارند. نحوه فروش آبجکت در این سایت به این صورت است که ابتدا آبجکت‌های تولیدی شما توسط تیم کنترل کیفیت 3Dsky بررسی می‌شود و در صورت تایید کیفیت آبجکت و متریال در فروشگاه برای فروش قرار داده می‌شوند. مدل‌های سه بعدی این سایت بسیار با کیفیت هستند و در ابعاد و اندازه‌های دقیق  مدلسازی شده‌اند که شامل بیش از 80 هزار مدل سه بعدی می‌باشند که برای دانلود آبجکت از این سایت هم باید مانند سایت قبلی هزینه پرداخت کنید.  

دانلود آبجکت از وب سایت3Dsky  

مقاله پیشنهادی: تکنیک‌های کاربردی تری‌دی‌مکس

وب سایت CGTrader برای دانلود آبجکت 

یکی دیگر از بهترین سایت‌های دانلود آبجکت، وب سایت CGTrader است که شامل بیش از 2 میلیون مدل سه بعدی است که، یکی از مهمترین ویژگی‌های این وب سایت تنوع در فرمت مدل‌ها است که شامل فرمت‌هایی مانند3DS ,C4D,FBX , MAX ,OBJ  و ... می‌شود.

وب سایت CGTrader برای دانلود آبجکت 

دانلود آبجکت از وب سایت TurboSquid

وب سایت TurboSquid شامل کتابخانه ای با بیش از 20 هزار مدل سه بعدی می‌باشد که به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار گرفته است که می‌توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را پیدا کنید و از ان ها استفاده کنید این وب سایت هم مانند وب سایت قبلی فرمت های مختلفی مثل 3DS, C4D, FBX, OBJ را شامل می‌شود.

 وب سایت 3dbrute برای دانلود آبجکت تری دی مکس

یکی دیگر از وب سایت های دانلود آبجکت برای تری دی مکس سایت 3dbrute است که شامل آبجکت‌های تری دی مکس، صحنه‌های آماده، متریال و تکسچر می باشد. که این سایت شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند به صورت دلاری درآمد کسب کنند، اما افرادی که قصد کسب درآمد از این وب سایت را دارند باید در مدل سازی آبجکت با نرم افزار تری دی مکس و متریال سازی فوق حرفه ای باشند. در این سایت هم مانند سایت‌های قبلی برای برای دانلود آبجکت باید هزینه پرداخت کنید.

 وب سایت 3dbrute برای دانلود آبجکت تری دی مکس

با چند سایت خارجی برای دانلود آبجکت آشنا شدید. این چند سایت از بهترین سایت‌ها برای دانلود آبجکت بودند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و آبجکت‌های مورد نظر خود را از این سایت ها دانلود کنید و در مدلسازی‌های خود در نرم‌افزار تری دی مکس استفاده کنید.

پکیج آموزش پیشنهادی: پکیج آموزش رندرینگ مسترینگ

بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آبجکت 3Ds Max

در این قسمت چند سایت ایرانی را هم به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از این سایت‌ها برای دانلود آبجکت استفاده کنید.
•  وب سایت SoftSaaz
•  وب سایت MoonArch
•  وب سایت CGFarsi

دانلود آبجکت تری دی مکس از وب سایت SoftSaaz  

وب سایتSoftSaaz  شامل مجموعه‌ای بزرگ از کالکشن‌های مدل های سه بعدی است که توسط شرکت های بزرگ این حوزه ساخته شده‌اند. برای استفاده از این سایت‌ هم مانند سایت‌های دیگر برای دانلود آبجکت‌ها و مدل‌ها باید از سایت اشتراک داشته باشید.

دانلود آبجکت از وب سایت MoonArch 

بیشتر مدل های موجود در وب سایت MoonArch از مجموعه مدل‌های 3dsky هستند. در این سایت همه مدل ها به خوبی دسته بندی شده‌اند و به راحتی ‌میتوانید مدل‌های مورد نظر خود را پیددا کنید. برای دانلود بیشتر مدل های این سایت باید اشتراک تهیه کنید.

دانلود آبجکت از وب سایت MoonArch 

وب سایت CGFarsi برای دانلود آبجکت

وب سایت هم مانند سایت های دیگه مدل سه بعدی شرکت های خارجی رو جمع آوری کرده و برای دانلود در سایت خود قرار داده. این سایت تمرکز بیشتری روی آبجکت‌های معماری کلاسیک داره. برای دانلود بیشتر مدل‌های موجود دراین سایت باید اشتراک تهیه کنید، اما ویژگی جالب این سایت این است که اشتراکی که تهیه می‌کنید محدودیت زمانی ندارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین سایت‌های دانلود تکسچر

با چند سایت تا از بهترین سایت‌ها برای دانلود آبجکت آشنا شدید امیدوارم که بتوانید از طریق این سایت ها آبجکت‌های با کیفیت دانلود کنید و در مدلسازی‌های خود در نرم‌افزار تری دی مکس استفاده کنید.

کارت تری دی مکس
کارت لومیون
کارت رندرینگ مسترینگ 2
کارت اتوکد

مقالات مشابه

عکاسی معماری
فارغ از میزان علاقه ی شما به معماری، واقعیت این است که بسیاری از ساختم...
معماری
در این آموزش ما به شما نحوه تبدیل کردن لوگوهای 2D به مدل های 3D برای ا...
معماری
به عنوان یک طراح، شما ممکن است برای عکاسی از تکسچرها به دنبال راهی متف...
معماری
اگر در حوزه شبیه سازی معماری یا گرافیک کامپیوتری فعالیت دارید، احتمالا...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

مهتاب رمضانی Guest User
15 بهمن 1402 - ساعت 17:17
پاسخ

برای دانلود آبجکت اسکچاپ هم میتونیم از این سایت ها استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای دانلود آبجکت اسکچاپ میتونید از سایت هایی که در مقاله بهترین سایت های دانلود آبجکت اماده اسکچاپ معرفی کردیم استفاده کنید.

رضا شریف پور Guest User
12 شهریور 1402 - ساعت 16:07
پاسخ

ممنون از توضیحات خوبتون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

عسل اتابکی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 16:05
پاسخ

سپاس فراوان عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

مریم زرین Guest User
11 خرداد 1402 - ساعت 16:22
پاسخ

ممنون سایت های بسیار خوبی رو معرفی کردید خسته نباشید.

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

خواهش میکنم، موفق باشید.

علی بهادری Guest User
02 خرداد 1402 - ساعت 16:40
پاسخ

از این سایت ها میتونیم برای فروش آبجکت هایی که خودمون مدل میکنیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله بسیاری از این سایت ها بخش فروش آبجکت داره که شما میتونید آبجکتتون رو برای فروش در این سایت ها قرار بدید.

ادیب امینی Guest User
20 اسفند 1401 - ساعت 16:06
پاسخ

اگر بخواهیم آبجکت هایی که خودمون مدلسازی میکنیم رو بفروشیم در چه سایت های میتونیم آبجکت ها رو به اشتراک بزاریم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
سایت های فروش مدل سه بعدی زیادی وجود داره که به چن تا از این سایت ها د این مقاله اشاره کردیم.

درنا زارع Guest User
17 آبان 1401 - ساعت 14:28
پاسخ

برای دانلود رایگان آبجکت ابزار کلاسیک میتونیم از این سایت ها استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله اکثر سایت ها آبجکت های مورد نیاز برای مدلسازی کلاسیک رو دارن میتونید دانلود کنید.

حسین سعادتی Guest User
10 آبان 1401 - ساعت 16:03
پاسخ

وقت بخیر
من یک فایلی دانلود کردم الان میخوام یکی از آبجکت های اون فایلو وارد فایل اصلی کنم چجوری باید اینکار رو انجام بدم نمیخوام آبجکت های دیگه هم وارد فایلم بشن؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
آبجکت مورد نظرتون رو انتخاب کنید سپس از منوی File روی گزینه Save Selected کلیک کنید تا آبجکت مورد نظر در یک فایل جدید ذخیره بشه.

درنا نعمتی Guest User
12 تیر 1401 - ساعت 17:14
پاسخ

برای انتقال آبجکت از یک فایل به فایل دیگه به غیر از Merge کردن روش دیگه ای وجود داره که سریع تر آبجکت ها رو بین دو فایل تری دی انتقال بدیم ؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
میتونید از اسکریپت copitor در تری دی مکس استفاده کنید.

کوهیار سلیمانی Guest User
03 خرداد 1401 - ساعت 11:11
پاسخ

میشه لطفا چند تا سایت هم برای دانلود تکسچر برای تری دی مکس معرفی کنید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
میتونید از سایت هایی مانند CG Textures ،Texture Vault ،Texturer و... استفاده کنید.
موفق باشید.