cast
مرجان هرندی

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور + 13 روش کسب درآمد از (Illustrator)

مرجان هرندی
05 دی 1401
5000
42
متن مقاله

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

نرم افزار ایلوستریتور (Illustrator) یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی می باشد که برای طراحی، تصویرسازی و ساخت کارهای هنری خلاقانه مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار بی نظیر و قدرتمند به علت گسترگی امکانات در حوزه های مختلف، کاربرد دارد همین امر موجب محبوب ایلاستریتور شده و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. امروزه با آموزش و تسلط به نرم افزارهای مختلف میتوان کسب درآمد کرد به همین دلیل قبل از وارد شدن به یک حرفه بهتر است ابتدا در مورد بازار کار و آینده ی شغلی آن تحقیق کنید تا برای یادگیری یک تخصص بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. نرم افزار ایلاستریتور یکی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه های مختلف می باشد که بازار کار بسیار خوبی دارد به همین دلیل علاقه مندان به این نرم افزار میتوانند با تسلط به این نرم افزار به روش های مختلفی کسب درآمد کنند. در این مقاله به کاربرد های ایلوستریتور می‌پردازیم و راه های کسب درآمد و بازار کار نرم افزار ایلوستریتور را برسی خواهیم کرد. اگر شما هم علاقه مند به آموزش نرم افزار ایلاستریتور هستید میتوانید از طریق سایت آپادمی پکیج آموزش ایلاستریتور را تهیه کنید.

بازار کار نرم افزار ایلوستریتور

مقاله پیشنهادی:  ایلوستریتور چیست؟

نرم‌افزار ایلوستریتور چیست؟

یکی دیگر از نرم افزارهای پر کاربردAdobe ، نرم افزار ایلاستریتور (Adobe Illustrator) است. این ابزار طراحی گرافیکی پیشرو در صنعت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی هر چیزی را که تصور می‌کنید در این نرم افزار طراحی نمایید. این نرم افزار کامپیوتری قدرتمند برای طراحی و تصویر‌سازی بر اساس بردار (vector) می باشد که برای خلق انواع گوناگونی از تصاویر چاپ شده یا دیجیتال، که شامل کارتون، جدول، نمودار، لوگو و تصویرسازی می باشد استفاده می شود. از این نرم افزار گرافیست ها، طراحان وب، هنرمندان بصری و تصویرسازان حرفه ای در سراسر دنیا برای خلق آثار هنری با کیفیت و استفاده می شود. Illustrator نه تنها در حوزه گرافیک بلکه در سایر حوزه ها کاربرد دارد. 

نرم‌افزار ایلوستریتور چیست؟

ویژگی های نرم افزار ایلاستریتور

ایلوستریتور یک نرم افزار گرافیکی مشابه با نرم افزار مشابه نرم افزار فتوشاپ است که دارای قابلیت و کارایی خاصی نیز می باشد. ایلوستریتور از جمله برنامه‌های کاربردی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزارها برای طراحان است. برخی از قابلیت‌های این برنامه عبارتند از:
•    امکان طراحی با دست توسط انواع براش‌ها، مدادها و خودکارهای دیجیتال.
•    آپشن‌های رنگی مختلف برای ایجاد پالت‌های رنگی، پر کردن اشکال، استفاده از طرح‌های گرادیانت و ترکیب افکت‌های رنگی مختلف.
•    ساختار لایه‌ای فایل‌ها که به شما امکان می‌دهد اجزای طرح خود را در لایه‌های مختلف تقسیم کنید و بدون اینکه روی لایه‌های دیگر تاثیر بگذارید، لایه مورد نظرتان را ویرایش کنید.
•    ویژگی Grid که به همراه انکر پوینت و قابلیت‌های “snapping” به شما امکان می‌دهد به راحتی اشکال و خطوط را با دقت تراز کنید.
•    امکانات Cloud Libraries که در آن می‌توانید تمام طرح‌های خود را برای یک پروژه مانند رنگ‌ها، براش‌ها، گرافیک‌ها، متن و کاراکترهای مختلف را ذخیره کنید.
•    دارای کتابخانه‌ای از فونت‌های مختلف با قابلیت جستجو، تا بتوانید انواع فونت‌های مناسب برای استفاده در پروژه‌های خود را پیدا کنید.
•    دارای ابزاری برای ایجاد اشکال هندسی و تنظیم انحناها

دوره آموزشی پیشنهادی: پکیج آموزش نرم افزار فتوشاپ

بازار کار ایلوستریتور

ادوبی ایلوستریتور یکی از معروف‌ترین و بهترین نرم افزارهای تصویرسازی کامپیوتری است که همه طراحان گرافیکی ازآن استفاده میکنند. این نرم افزار به دلیل کاربردهای گسترده ای که در زمینه های مختلف دارد به همین علت در حال حاضر در حوزه گرافیک به یکی از پردرآمدترین و پرتقاضاترین زمینه ها برای کسب درآمد تبدیل شده چون مورد استفاده تمامی کسب و کارها قرار گرفته است در عین حال دیگر کسی طراحی هایش را به صورت دستی انجام نمی دهد و همه به دنبال دیجیتال کردن طراحی هایشان با نرم افزار هستند. در ادامه 13 روش کسب درآمد از نرم افزار ایلاستریتور را باهم برسی خواهیم کرد.

بازار کار ایلوستریتور

مقاله پیشنهادی: بهترین و پرکاربردترین نرم‌ افزارهای معماری

استخدام به عنوان یک گرافیست

اولین راه کسب درآمد و ورود به بازار کار نرم افزار ایلاستریتور برای یک فرد مسلط به این نرم‌افزار استخدام در یک شرکت به عنوان نیروی گرافیست باشد. امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای کارهای گرافیکی و تبلیغاتی   نیازمند جذب افرادی متخصص و مسلط به آموزش نرم افزاهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور هستند. شما میتوانید با استخدام در دفاتر و شرکت های مختلف از طریق این نرم افزار کسب درآمد کنید.

نقاشی دیجیتال 

نرم‌افزار Illustrator یکی از بهترین نرم‌افزارها به منظور ساخت و کار بر روی پروژه‌های گرافیک وکتوری است. این برنامه قابلیت ترسیم، نقاشی و رنگ‌آمیزی فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است همچنین این نرم‌افزار امکانات متعدد و متنوعی برای ترسیم، طراحی و نقاشی در اختیار کاربران نیز قرار داده تا بتوانند تصاویری خلاقانه ایجاد کنند. یکی از کار‌هایی که با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور میتوانید انجام دهید ترسیم نقاشی های دیجیتال است که که اخیرا با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری داشته است. این نقاشی های دیجیتال در نرم افزار ایلاستریتور توسط موس یا قلم نوری کشیده می‌شود. نقاشی های دیجیتال کاربرد‌های متفاوتی دارند. گاهی از این نقاشی های دیجیتال در پوستر های تبلیغاتی یا همایش ها، کاور های موسیقی یا جلد و بسته بندی محصولات خوراکی استفاده می‌شود و گاهی عموما فقط برای کاربران در اینستاگرام و در سطح وب طراحی می شوند.

نقاشی دیجیتال 

طراحی جلد کتاب

از نرم افزار ایلاستریتور هم میتوانید مانند نرم افزار فتوشاپ برای طراحی جلد کتاب استفاده نمایید. گاهی طراحی برخی از طرح ها از عهده نرم افزارهای مشابه مانند فتوشاپ خارج است به همین دلیل از نرم افزار ایلاستریتور برای طراحی یک جلد خوب، جذاب و متناسب با موضوع کتاب استفاده می شود. کسب درآمد از این روش یکی از راهایی است که میتوان با استفاد از ایلاستریتور درآمدی خوبی کسب کنید.

مقاله پیشنهادی: نرم افزارهای کاربردی گرافیک

طراحی بنر های تبلیغاتی

یکی از کاربرد های اصلی نرم افزارهای گرافیکی انجام کارهای تبلیغاتی می باشد. اغلب شرکت های  برای انجام تبلیغات و جذب مشتری گاهی نیاز به طرح هایی دارند که نظر مخاطب را جلب کند. گاهی اینگونه طرح ها در ابعاد بزرگتر  طراحی میشوند که به علت پیچیدگی بصری و نیاز به چاپ در ابعاد بزرگ بدون کاهش کیفیت عموما با ایلوستریتور انجام می‌شوند. به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی این طراح ها را به افرادی مسلط و حرفه ای به نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور می‌دهند.

طراحی لوگو 

همانطور که می دانید برای انجام کارهای تبلیغاتی مانند طراحی لگو، برشور، بنر و...نرم افزار های بی‌شماری وجود دارند که یکی از بهترین آن ها نرم افزار گرافیکی ایلوستریتور است. طراحی لوگو و کارهای تبلیغاتی یکی از پر درآمد ترین حوزه های کاری نرم افزارهای گرافیک است که با یادگیری ایلوستریتور به راحتی می‌توانید هر طرح تبلیغاتی و یا لوگو ای را طراحی کنید و از این راه کسب درآمد کنید. همانطور که میدانید هر شرکت و یا هر فردی برای معرفی برند خود نیازمند یک لگوی اختصاصی است به همین دلیل افراد و شرکت های مختلف برای معرفی و شروع فعالیت خود میتوانند از یک طراح حرفه ای و مسلط به نرم افزار ایلاستریتور بخواهند تا یک لگوی جذاب و خاص برای آن ها طراحی کند.

طراحی بروشور، ست نمایشگاهی و منوی کافه یا رستوران 

از نرم افزار ایلاستریتور میتوانید برای طراحی بروشور، ست نمایشگاهی و منوی کافه یا رستوران نیز استفاده نمایید. ایلوستریتور توانایی خروجی با فرمت پی دی اف را دارد و می‌توان از آن برای طراحی بروشور و کاتالوگ به خوبی استفاده کرد، مخصوصا آن دسته از کاتالوگ هایی که طرح های خلاقانه دارند. باتوجه به اینکه امروزه طراحی خلاقانه و اختصاصی منوی کافه و رستوران ها تبدیل به یک استاندارد شده است و اکثر مدیران این کسب و کار ها در حال طراحی اختصاصی منو ها هستند و شما نیز می‌توانید به سرعت در این قشر به عنوان طراح اختصاصی فعالیت خود را آغاز کنید و کسب درآمد کنید. 

طراحی فونت 

یکی دیگر از کاربرد های مشابه در ایلوستریتور و فتوشاپ طراحی فونت می باشد. شما میتوانید با طراحی فونت های خاص در این حوزه درآمد بسیار خوبی داشته باشید. با طراحی فونت در این نرم افزار میتوانید فونت خود را برای فروش قرار دهید یا لایسنس آن را در اختیار کسب و کار های بزرگ برای استفاده در وبسایت یا اپلیکیشن قرار دهید. 

طراحی اینفوگرافیک 

یکی از آینده دار ترین و پردرآمدترین حوزه های کاری نرم افزار  ایلوستریتور طراحی اینفوگرافیک است. اینفوگرافیک ها کاربرد های زیادی دارند، از سفارش توسط ارگان های دولتی و نصب در مدارس یا ادارات تا استفاده در وبسایت های شخصی و آموزشی. اینفوگرافیک ها را می‌توان با نرم افزار های دیگری مثل فتوشاپ هم طراحی کرد اما برخی از اشکال و قالب ها در ایلوستریتور به سرعت و راحت تر انجام می‌شوند و برای چاپ در سایز های بزرگ، خروجی ایلوستریتور با افت کیفیت مواجه نمی‌شود.

ایلاستریتور در معماری 

نرم افزار ایلوستریتور هم مانند نرم افزار فتوشاپ در معماری کاربرد دارد ایلاستریتور مناسب‌ترین نرم افزار برای ترسیم طرح‌های شماتیک و دیاگرام‌های معماری، شهرسازی و ...می باشد. از این نرم افزار همچنین برای پرزانته و شیت بندی معماری به صورت حرفه‌ای نیز استفاده می‌شود. نرم افزار ایلاستریتور با در اختیار قرار دادن ابزارهای وکتور، محیط کاری بسیار ساده و دقیق که ترکیبی از ابزارهای مشابه اتوکد و فتوشاپ است این امکان را برای معماران فراهم کرده تا بتوانند طرح های خود را در این نرم افزار جهت ارائه به بهترین شکل پرزانته کنند. 

ایلاستریتور در معماری 

مقاله پیشنهادی: بازار کار فتوشاپ

طراحی آیکون 

با استفاده از نرم افزار ایلاستریتور میتوانید آیکون طراحی کنید. آیکون‌ها کاربرد های بسیاری دارند، از آیکون های طراحی شده در وبسایت ها، اپلیکیشن های موبایلی و ساخت نرم افزار ها استفاده می شود.شما با آموزش ایلوستریتور میتوانید سفارش طراحی پک های آیکون سفارشی بگیرید و درآمدزایی کنید.

طراحی قالب و محتوای شبکه های اجتماعی 

امروزه با گسترش و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین و بسیاری از مشاغلی که در اینستاگرام و فضای مجازی فعالیت می‌کنند  به دنبال طراحی قالب اختصاصی پست ها و محتوایشان به خصوص در شبکه های اجتماعی هستند و شما میتوانید در نرم افزار ایلاستریتور به طراحی قالب و محتوای شبکه های اجتماعی بپردازید و با این کار درآمد بالایی داشته باشید. محتوای کاربردی اگر جذاب و کاربرپسند نباشد، هرگز به اندازه کافی دیده نمی‌شود.

  پکیج پیشنهادی: پکیج آموزش فریلنسینگ

موشن گرافیست

گاهی موشن گرافیست ها بیشتر در متحرک کردن تخصص دارند و نمی‌توانند طراحی صحنه، المان ها و کاراکتر های موشن گرافیک را به خوبی و در سطح بالایی انجام دهند. شما می‌توانید با این افراد وارد همکاری شوید و برای آن ها المان ها و کاراکتر ها را طراحی کنید تا بتوانند پروژه های بیشتر و گران تری بگیرند و در ازای آن درصدی از دستمزد هر پروژه را بردارید.
ایلاستریتور در طراحی لباس و محصولات چاپی 

با گسترش تکنولوژی در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت نرم افزارهای زیادی هستیم که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند. نرم افزار ایلاستریتور هم یکی از این نرم افزارها می باشد که فقط مخصوص کارهای گرافیکی نیست بلکه در حوزه طراحی لباس و محصولات چایی نیز کاربرد دارد.طراحی لباس یکی از مشاغلی بوده که به واسطه استفاده از این نرم افزار راحت‌تر و کاربردی‌تر شده است. از نرم‌افزار ایلاستریتور در طراحی لباس جهت طراحی، خلق تصاویر و کاراکترها با فرم‌های مختلف با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان استفاده می شود . در این نرم افزار می توانید طرح‌های دلخواه خود را ابتدا به صورت خطی و تخت اتود زده و بعد با اعمال رنگ، متریال، با استفاده از ابزار‌های ایلوستریتور تصاویر واقعی‌تری ایجاد کنید همچنین میتوان از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار طراحی و ساخت پارچه و اعمال جنس پارچه بر روی لباس طراحی شده می باشد. این نرم افزار از نرم افزارهای دو بعدی بسیار کاربردی در حوزه طراحی لباس می باشد. از دیگر کاربرد نرم افزار ایلاستریتور میتوان به خل و طراحی طرح هایی که روی محصولات چاپی مثل لباس، استیکر، پیکسل یا قاب موبایل استفاده می‌شود اشاره کرد. این حوزه یکی از کاربرد های جذاب ایلوستریتور است که روز به روز به محبوبیت و کاربرد آن افزوده می‌شود.

ایلاستریتور در طراحی لباس و محصولات چاپی 

کسب درآمد دلاری از ایلاستریتور

تمام افرادی که در زمینه گرافیک و تصویر سازی فعالیت می کنند، با یادگیری نرم افزار ایلاستریتور میتوانند به صورت فریلنسری کسب درآمد دلاری داشته باشند. با توجه به نامحدود بودن زمینه های کاریِ حوزه گرافیک و تصویر سازی شما میتوانید با استفاده از ایلاستریتور در زمینه تصویر سازی کتاب و طراحی جلد کتاب، طراحی انواع پوسترهای تبلیغاتی و بروشورهای معرفی محصول، طراحی کاراکترهای خاص برای موشن گرافیک و بسیاری زمینه های دیگر فعالیت کنید. بدون استخدام در شرکت یا مجموعه‌ای بدون حقوق ثابت و محدود کسب درآمد کنید البته به یاد داشته باشید که شرط اول کار به صورت فریلنسری شاخت سایت‌های تخصصی فریلنسری است. برای کسب درآمد دلاری از طریق ایلاستریتور میتوانیدبا ثبت نام در سایت های فریلنسری مثل upwork یا freelancer پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید همچنین میتوانید از طریق  شبکه های اجتماعی مخصوص کاریابی مانند لینکدین ثبت نام کنید و با قرار دادن رزومه و نمونه کار های خود را در سایت ها با گرفتن پروژه کسب درآمد کنید.

مقاله پیشنهادی: فریلنسینگ چیست؟

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

کارت ایلاستریتور 2
فتوشاپ2
کارت طراحی لباس با مارولوس
کارت فریلنسینگ 1

مقالات مشابه

کسب و کار
در این عصر که به نظر می رسد تقریبا همه یک کارآفرین هستند، برای صاحبان...
گرافیک
دو نرم ‌افزار فتوشاپ و ایلاستریتور که هر دو محصول شرکت Adobe هستند در...
معماری
محیط کار و رابط کاربری ایلوستریتور پیچیده‌تر از کورل دراو می‌باشد و به...
گرافیک
ر دنیای گرافیک و طراحی، نرم افزارهای بسیار زیادی مانند فتوشاپ و ایلاست...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

مهسا شکوری Guest User
15 اسفند 1402 - ساعت 12:01
پاسخ

برای طراحی پورتفولیو هم از ایلاستریتور استفاده میشه میشه؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای ارائه پروژه‌ها، در پورتفولیو معماری از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، ایلوستریتور برای شیت‌بندی، قالب‌بندی پروژه‌ها، ویرایش و تجدید نظر در نقشه ها و تصاویر محتوای پورتفولیو استفاده میشه اما خود پورتفولیو با نرم افزار ایندیزاین طراحی میشه.

پردیس مروتی Guest User
12 دی 1402 - ساعت 17:07
پاسخ

مقاله خوبی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون، موفق باشید.

هانیه وکیلی Guest User
01 آذر 1402 - ساعت 22:27
پاسخ

سایت ایرانی هم هست برای کسب درامد؟؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
بله برای کسب درآمد به صورت فریلنسری سایت های ایرانی هم وجود داره.

آرزو هدایتی Guest User
09 آبان 1402 - ساعت 15:38
پاسخ

عالی بود ممنون از توضیحاتتون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

خواهش میکنم، موفق باشید.

پوریا شیرزاد Guest User
13 مهر 1402 - ساعت 17:19
پاسخ

برای درآمد دلاری از ایلوستریتور از چه سایت هایی میتونیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای کسب درآمد دلاری به صورت فریلنسری میتونید از طریق سایت های فریلنسری مثل upwork، freelancer Shutterstock،GraphicRiver، Freepik، Behance، 99Designs کسب درآمد کنید.

سارا عزیزی Guest User
04 مهر 1402 - ساعت 16:37
پاسخ

من پکیج آموزش ایلوستریتور رو تهیه کردم خیلی راضی بودم عالی بود

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خوشحالیم که از این آموزش راضی بودید، موفق باشید.

شکیبا وفایی Guest User
18 شهریور 1402 - ساعت 17:17
پاسخ

آموزش ایلوستریتور در معماری هم دارید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

سلام وقتتون بخیر
پکیج آموزش ایلاستریتور هم مخصوص اهداف گرافیک و هم معماری هست...و شما برای مقاصد معماری هم میتونید ازین دوره استفاده کنید.

ارشیا مقدمی Guest User
23 مرداد 1402 - ساعت 16:15
پاسخ

میشه لطفا برای درآمد دلاری از ایلوستریتور چن تا سایت فریلنسری معرفی کنید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای کسب درآمد دلاری از طریق ایلاستریتور میتونیدبا ثبت نام در سایت های فریلنسری مثل upwork یا freelancer پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید همچنین میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی مخصوص کاریابی مانند لینکدین ثبت نام کنید و با قرار دادن رزومه و نمونه کار های خود را در سایت ها با گرفتن پروژه کسب درآمد کنید.

پونه غلامپور Guest User
15 مرداد 1402 - ساعت 14:09
پاسخ

ببخشید موشن گرافیک بازار کار خوبی داره؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
باتوجه به اینکه امروزه موشن گرافیک در دنیای دیجیتال به عنوان یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های برای ارائه اطلاعات، توضیح مفاهیم و تبلیغات شناخته می‌شه و در بیشتر صفحات وب و نیز در رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد بنابراین، بازار خوبی هم در دنیای دیجیتال داره چون به دلیل جذابیت بالا، ارائه مفاهیم به صورت شفاف و قابل درک و ایجاد تاثیر بیشتر در بین مخاطبان، در بسیاری از زمینه‌های تجاری و غیرتجاری بسیار مؤثر می باشد.

سمیه سعیدی Guest User
26 تیر 1402 - ساعت 16:56
پاسخ

بسیار کامل و جامع بود ممنون

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

شقایق مرادی Guest User
24 تیر 1402 - ساعت 14:23
پاسخ

میشه به صورت خلاصه لطفا توضیح بدید که ایلوستریتور چه کاربردی داره؟ اخه نمیدونم برای کارهای گرافیکی بهتره فتوشاپ رو یاد بگیرم یا ایلاستریتور؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ایلاستریتور یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی وکتوری است که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر وکتوری با کیفیت بالا ایجاد کنید. این برنامه قابلیت ترسیم، نقاشی و رنگ‌آمیزی فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است همچنین این نرم‌افزار امکانات متعدد و متنوعی برای ترسیم و طراحی گرافیکی و طراحی های تبلیغاتی در اختیار کاربران نیز قرار داده تا بتوانند تصاویری خلاقانه ایجاد کنند.

نرگس علی پور Guest User
15 تیر 1402 - ساعت 13:49
پاسخ

پکیجی برای آموزش ایلوستریتور در معماری هم دارید؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
پکیج آموزش ایلاستریتور آپادمی هم مخصوص اهداف گرافیک و هم معماری هست میتونی از سایت آپادمی این پکیج رو تهیه کنید.

مژده مسلمی Guest User
29 خرداد 1402 - ساعت 15:22
پاسخ

من میخوام به صورت فریلنسری از ایلاستریتور کسب درآمد کنم مقاله یا آموزشی در این مورد دارید که به من در این زمینه کمک کنه اگر راهنماییم کنید ممنون میشم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای کسب درآمد فریلنسری ما در بخش مقالات آموزشی وب سایت های مختلفی رو معرفی کردیم که شما میتونید از طریق این سایت ها کسب درآمد کنید همچنین شما میتونید با تهیه پکیج آموزش فریلنسینگ با اصول فریلنسینگ آشنا بشید و فرصت‌ها و چالش‌های این سبک کاری رو بشناسید همچنین یاد می‌گیرد که چطور به عنوان یک فریلنسر، برنامه‌ریزی شغلی و زمان‌بندی حرفه‌ای داشته باشید این پکیج رو میتونی از بخش دوره های آموزشی تهیه کنید.

مهران نجفی Guest User
27 خرداد 1402 - ساعت 17:55
پاسخ

سپاس فروان بابت توضیحات خوبی که در اختیار ما قرار میدید.

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
خواهش میکنم، موفق باشید.

سعیده محمدی Guest User
02 خرداد 1402 - ساعت 15:52
پاسخ

برای کسب درآمد فریلنسری از طریق نرم افزار ایلاستریتور از چه سایت های میتونیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
برای کسب درآمد به عنوان فریلنسر از طریق نرم‌افزار Illustrator، می‌توانید از سایت‌های مانندUpwork ، Freelancer Fiverr ،PeoplePerHour ،Behance ،ArtStationو...استفاده کنید.

مونا ستار Guest User
20 اسفند 1401 - ساعت 11:33
پاسخ

آموزش ایلاستریتو پیش نیاز خاصی داره؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقتی بخیر
خیر، نرم افزار ایلاستریتور هیچ پیش نیازی نداره.

زهرا دانشی Guest User
13 اسفند 1401 - ساعت 12:37
پاسخ

بسیار عالی

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
ممنون موفق باشید.

روزبه صدری منش Guest User
01 اسفند 1401 - ساعت 10:58
پاسخ

وقت بخیر
افرادی که در رشته گرافیک یا تصویرسازی فعالیت میکنند از کجا می‌تونند فرصت شغلی پیدا کنند؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
در زمینه گرافیک و تصویر سازی یادگیری دو نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور ضروری هست شما با یادگیری این دو نرم افزار می تونید در زمینه تصویر سازی کتاب و طراحی جلد کتاب، طراحی انواع پوسترهای تبلیغاتی و بروشورهای معرفی محصول، طراحی کاراکترهای خاص برای موشن گرافیک و بسیاری زمینه های دیگر فعالیت کنید همچنین در این حوزه میتونید به صورت فریلنسری کسب درآمد کنید.
موفق باشید

رویا نوری نژاد Guest User
03 بهمن 1401 - ساعت 14:10
پاسخ

در مقاله به کاربرد نرم افزار ایلاستریتور در زمینه طراحی لباس اشاره کردید میشه بیشتر توضیح بدید دقیقا چه استفاده ای میکنن از این نرم افزار؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
همینطور که در مقاله اشاره کردیم ایلوستریتور یکی از نرم افزار های دوبعدی و پر کاربرد در طراحی لباس است که در زمینه‌ی تصویر سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های زیادی جهت طراحی، خلق تصاویر و کاراکترها با فرم‌های مختلف است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را ابتدا به صورت خطی و تخت اتود زده و بعد با اعمال رنگ، متریال، چین و چروک و فرم پارچه طرح خود را به صورت سایه روشن طراحی کنید.

یاسمن فریدونی Guest User
01 بهمن 1401 - ساعت 11:50
پاسخ

ممنون از توضیحات بسیار خوبتون خسته نباشید

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

خواهش میکنم، موفق باشید.

بهاره محمدپور Guest User
25 دی 1401 - ساعت 10:23
پاسخ

سلام وقت بخیر میشه لطفا در مورد کسب درآمد فریلنسری بیشتر توضیح بدید با آموزش این نرم افزار چطوری میتونیم سفارش کار ایلوستریتور بگیریم و کسب درآمد کنیم؟

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

وقت بخیر
از چند طریق میتونید با ایلاستریتور درآمد دلاری داشته باشید:
از طریق ثبت نام در سایت های فریلنسری مثل upwork یا freelancer که در این سایت ها کارفرما سفارش کارهایی که دارن رو ثبت می کنند و شما در این سایت ها قیمت میدید و به صورت پروژه ای کار می کنید. دومین راه از طریق شبکه های اجتماعی مخصوص کاریابی مثل لینکدین هست که ثبت نام می کنید و رزومه و نمونه کار می ذارید و کارفرماها خودشون شما رو پیدا می کنند و پیشنهاد همکاری میدهند. قالبهای آماده کارت ویزیت یا بروشور و ... طراحی میکنید و برای فروش در سایت های خارجی میذارید. که نقل و انتقال پول هم که از طریق صرافی های آنلاین معتبر ایرانی میتونه انجام بشه. تمام این موارد در پکیج آموزش فریلنسینگ کامل توضیح داده شده، می تونید این پکیج رو از سایت آپادمی تهیه کنید.