cast
مرجان هرندی

آموزش رفع مشکل تغییر زبان تری دی مکس (3Ds Max)

مرجان هرندی
17 اسفند 1400
1486
2
متن مقاله

آموزش رفع مشکل تغییر زبان تری دی مکس

آیا برای شما اتفاق افتاده است که پس از اجرای تری دی مکس متوجه شده باشید زبان نرم‌افزار برای شما تغییر کرده است؟ یکی از مشکلاتی دیگری که بعضی از کاربران نرم‌افزار تری دی مکس با آن مواجه می‌شوند تغییر زبان نرم‌افزار است که قصد داریم در این مقاله برای رفع این مشکل راهکاری را به شما ارائه دهیم تا بتوانید مشکل تغییر زبان در نرم‌افزار تری دی مکس را به راحتی رفع کنید.  همانطور که می‌دانید نرم‌افزار تری دی مکس یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد و قدرتمند در حوزه شبیه سازی است که در معماری بسیار کاربرد دارد اگر علاقه مند به آموزش این نرم‌افزار هستید می‌توانید با تهیه پکیج آموزش تری دی مکس از سایت آپادمی این نرم‌افزار را به صورت صفر تا صد یاد بگیرید.

 مشکل تغییر زبان تری دی مکس

مقاله پیشنهادی: تری دی مکس چیست؟

رفع مشکل تغییر زبان تری دی مکس

زمانی که  نرم‌افزار تری دی مکس را اجرا می‌کنید مشاهده خواهید کرد که نسخه‌های دیگر زبان‌های مختلف تری دی مکس نیز نصب شده است که شما باید از نسخه زبان انگلیسی استفاده کنید و به صورت پیش فرض پس از نصب نرم‌افزار با کلیک روی آیکون نرم‌افزار تری دی مکس، بر اساس تغییر زبانی که قبلا انجام داده‌اید تری دی مکس را اجرا می‌کند ولی پس از اجرای نرم‌افزار متوجه می‌شوید که زبان نرم‌افزار تغییر کرده است. برای رفع این مشکل کافیست یکبار تری دی مکس خود را با ورژن انگلیسی اجرا کنید تا مشکل تغییر زبان در تری دی مکس رفع شود برای انجام این کار کافیست از نوار منوی Start در ویندوز پوشه Autodesk پیدا کنید و با کلیک روی این پوشه از زیر مجموعه فایل اتودسک نسخه ورژن مورد نظر تری دی مکس خود راپیدا کرده و با کلیک روی آیکون نرم‌افزار، تری دی مکس انگلیسی را اجرا کنید.

رفع مشکل تغییر زبان تری دی مکس

نکته:
توجه داشته باشید قبل از اجرای نسخه English نرم‌افزار تری دی مکس، از نرم‌افزار خارج شوید و نرم‌افزار را ببندید و بعد مراحلی که در قسمت قبل به شما توضیح دادیم را اجرا کنید.

مقاله پیشنهادی:  ریست کردن تنظیمات تری دی مکس

با یکی دیگر از راهکارهای رفع مشکلات تری دی مکس در خدمت شما دوستا بودیم امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید. برای مشاهده مقالات و آموزش‌های رایگان ما میتوانید از سایت آپادمی ما را دنبال کنید.

کارت تری دی مکس
کارت فریلنسینگ 1
کارت لومیون
کارت رندرینگ مسترینگ 2

مقالات مشابه

معماری
در این آموزش رایگان، برای مدلسازی قرنیز در نرم افزار تری دی مکس از ابز...
معماری
در این آموزش رایگان با نحوه مدلسازی با سیستم پارتیکل در نرم افزار تری...
معماری
کلیدهای میانبر یکی از روش‌های اجرای دستورات در نرم‌افزارها می‌باشد که...
معماری
نرم‌افزار تری دی مکس، نرم‌افزاری با دستورات بی شمار است که بسیاری از ک...
کاربر عزیز نظر خود را درباره ی مقاله ی بالا برای ما بنویسید.

آرام حمیدی Guest User
08 خرداد 1401 - ساعت 10:29
پاسخ

ممنون از مقاله خوبتون عالی بود، مشکلم رفع شد.

مدیر سایت Apademy Admin
مدیر

خواهش میکنم، موفق باشید.